پیام سپاهان
انتقاد نماینده فلاورجان در مورد نحوه جاری شدن آب در زاینده رود
يکشنبه 26 اسفند 1397 - 20:39:44
پیام سپاهان - نماینده مردم فلاورجان در مجلس در انتقاد از نحوه‌ جاری شدن آب زاینده رود گفت: دستور رئیس جمهور برای جاری شدن آب زاینده رود، از سراب تا تالاب گاوخونی است. اجازه دهید که همه مردم استان اصفهان، لذت جاری شدن آب زاینده رود را در نوروز درک کنند.
به گزارش ایسنا؛ سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری شفاهی گفت: در آستانه نوروز هستیم و فشار زندگی بر مردم چند برابر شده است. این مردم صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشته‌اند. چرا تأمین کالاهای اساسی برای مردم اینقدر سخت شده است؟ ده‌ها میلیارد دلار ارز 4200 تومانی در طول سال به تاراج رفته و کسی پاسخگو نیست.
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به عراق اظهار کرد: آقای روحانی پس از 6 سال قواعد دیپلماسی را یاد گرفته و به بازارهای منطقه ایمان آورده است. امیدواریم این روند ادامه یابد. دیگر کدخدا و اروپا برای مردم و دولت ایران قدمی برنمی‌دارند. FATF ادامه برجام است.
موسوی لارگانی سپردن اقتصاد به مردم را گره‌گشای مشکلات فعلی دانست و گفت: دولت یک بار هم که شده به این ملت اعتماد کند و برجام جدید را به جای غرب خائن با ملت وفادار امضا کند.
نماینده مردم فلاورجان خطاب به وزارت نیرو تاکید کرد: در مورد زاینده رود دست از بخشی‌نگری بردارید و اجازه دهید که همه مردم استان اصفهان، لذت جاری شدن آب زاینده رود را در نوروز درک کنند. دستور رئیس جمهور برای جاری شدن آب زاینده رود، از سراب تا تالاب گاوخونی است. در غیر این صورت وزارت نیرو باید تبعات تصمیمات غیر منطقی خود را بپذیرد.
وی در مورد مشکلات کاغذ خطاب به وزارت اقتصاد و ارشاد گفت: دست دلالان و مدیران نالایق را از بازار کاغذ کوتاه کرده و به فکر کاغذ مطبوعات باشید. در پایان باید درباره بعضی سریال‌ها باید بگویم که مسئولین صدا و سیما دقت بیشتری کنند. بعضی از این فیلم‌ها بازگوکننده محتوای بخش‌های از اسناد کثیفی مثل 2030 است.
موسوی لارگانی در پایان در مورد انتقال آب بین حوزه‌ای خطاب به وزیر نیرو گفت: اگر انتقال آب بین حوزه‌ای خلاف و نادرست است، چرا می‌خواهید آب را از سمیرم به رفسنجان ببرید؟ ما در اصفهان برای خود آب آشامیدنی نداریم. جلوی این کار را بگیرید.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92844/انتقاد-نماینده-فلاورجان-در-مورد-نحوه-جاری-شدن-آب-در-زاینده-رود
بستن   چاپ