پیام سپاهان
دبیر فدراسیون شنا، شیرجه وواترپلو:
مدال های زیاد رشته شنا، رقابت ها را سخت تر کرده است
يکشنبه 26 اسفند 1397 - 20:39:53
پیام سپاهان - دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو می گوید: با توجه به تنوع رشته های زیر مجموعه فدراسیون و همچنین زیاد بودن مدالهای این رشته ها رقابت های سختی را سال آینده پیش رو خواهیم داشت.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، فرید فتاحیان در مجمع انتخابات هیئت شنای استان اصفهان که در تالار افتخارات سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: اصفهان در المپیاد استعداد‌های برتر رتبه دوم را کسب کرد، وضعیت اصفهان در رشته های شنا خوب نبود، به دلیل این‌که مدال‌های زیادی در شنا داده می‌شود و به همین دلیل رقابت در سال آینده سخت خواهد بود.
وی افزود: اصفهان از قطب‌های شنای کشور بوده است و این استان ورزشکاران قهرمان و عنوان‌دار زیادی داشته است، نتایج خوب اصفهان نمایان‌گر یک کار تیمی خوب و هماهنگ بوده است.
دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو تصریح کرد: مطمئن هستم اصفهان پیشرفت چشمگیری در شنا و واترپلو خواهد داشت و امیدوارم در شیرجه نیز شاهد رشد اصفهان باشیم.
فتاحیان گفت: بهترین حالت این است که هیئت شنا استخری در اختیار داشته باشد اما به شرطی که هیئت‌ها رصد شوند تا استخر جنبه درآمد‌زایی پیدا نکند و روسا از کار اصلی خود غافل نشوند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92849/مدال-های-زیاد-رشته-شنا،-رقابت-ها-را-سخت-تر-کرده-است
بستن   چاپ