پیام سپاهان
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:
بسیاری از ساختمانهای شاخص شهرداری اصفهان بدون استفاده مانده است
يکشنبه 26 اسفند 1397 - 20:40:06
پیام سپاهان - اصفهان- عضو شورای شهر اصفهان گفت:شهرداری اصفهان بایدسال آینده از فضاها و امکانات شهری مثل ساختمان جهان‌نما و باشگاهای شهرداری که باوجود هزینه‌های بالا بدون استفاده مانده است استفاده کند.

به گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا نصر اصفهانی ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: اگرچه باید به دنبال ایجاد امکانات جدید شهری باشیم اما قبل از آن باید از فضاها و امکانات شهری که بدون استفاد ه مانده است مطابق با کاربری آن استفاده درست شود.
وی با اشاره به اینکه باید ایستگاه‌های قطار شهری که با پول مردم ساخته شده تجاری‌سازی شود، ادامه داد: به دنبال بازگشایی زاینده رود شاهد سفر تعداد زیادی مسافراز نقاط مختلف کشور به اصفهان خواهیم بود و در ایام نوروز به صورت شبانه روزی وسایل حمل و نقل عمومی اعم از مترو و اتوبوس و تاکسی برای رفاه حال مسافران آماده خدمت رسانی است.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اعلام اینکه در هفته آخر امسال لازم است که تمامی مطالبات شهرداری به کارگران و پیمانکاران پرداخته شود، ادامه داد: 85 درصد بودجه امسال محقق شده که نتیجه تلاش مدیران شهری است.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ستاد نوروزی به منظور رفاه حال مسافران برنامه‌های مفرحی را برای میزبانی از آنها تدارک دیده است.
وی ادامه داد: لازم است سازمان زیباسازی در روزهای پایانی سال در خصوص رفع موارد بد منظری میدان امام حسین (ع) که از مراکز اصلی شهر است اقدامات لازم را انجام دهد.
مهاجرت سرمایه گذاران از اصفهان به دلیل مشکلات حقوقی پرونده‌ها
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز امروز در این جلسه گفت: با وجود شرایط بی‌ثباتی اقتصادی، سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان 21 پروژه مشارکتی جدید را تعریف کرده که در مجموع ارزش آن‌ها بین 45 تا 50 میلیارد تومان است.
مهدی مزروعی با بیان اینکه معضلات و پروژه‌های به ارث رسیده زیادی از دوره‌های گذشته روی زمین مانده بود که اکنون به سرعت مسیر خود را طی می‌کند، افزود: شهرداری در برخی پرونده‌ها دچار مشکلات حقوقی بود که همین امر سبب مهاجرت سرمایه‌گذاران و بدون استفاده ماندن سرمایه‌های درون شهر اصفهان می‌شد اما اکنون انضباط مالی بیش از دوره‌های قبل است.
وی افزود: اکنون درصد تحقق بودجه به میزان قابل توجهی رسیده، پروژه‌های عمرانی در حال تکمیل شدن است و مباحث فرهنگی پرحجم‌تر و عمیق‌تر پیگیری می‌شود.
مزروعی ادامه داد: اکنون سرمایه گذاران به سمت اصفهان آمده‌اند و امیدواریم انضباط بهتری بر این سازمان حاکم شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92863/بسیاری-از-ساختمانهای-شاخص-شهرداری-اصفهان-بدون-استفاده-مانده-است
بستن   چاپ