پیام سپاهان
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خبر داد:
بهره‌برداری از مخزن خط انتقال و ایستگاه پمپاژ قهجاورستان
يکشنبه 26 اسفند 1397 - 20:40:07
پیام سپاهان - اصفهان - معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت:با در مدار قرار گرفتن ایستگاه پمپاژ و مخزن 2 هزار متر مکعبی قهجاورستان، آب شرب مشترکین با فشار یکسان به صورت پایدار تامین می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی آبفای استان اصفهان ناصر اکبری اظهار داشت: با اجرای این پروژه دو ایستگاه پمپاژ که به صورت مستقیم از خط انتقال 150 میلیمتری شهرک بهار و خط 200 قهجاورستان آب را در مدار بهره برداری قرار می‌دادند حذف شدند.
وی تصریح کرد: هم اکنون آب شرب قهجاورستان از شیرخانه پایگاه هشتم شکاری از طریق 6 کیلومتر خط انتقال وارد مخزن 2 هزار مترمکعبی می‌شود و سپس با فشار یکسان در ایستگاه پمپاژ بین مشترکین توزیع می‌شود.
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان افزود: مسکن مهر در بالادست شهر قرار دارد که تا قبل از اجرایی این پروژه بعضاً با افت فشار و قطعی آب در مواقع پیک مصرف مواجه بودند که این مشکل رفع شد.
اکبری به چگونگی توزیع عادلانه آب پرداخت و بیان داشت: در ابتدای سال آینده با استقرار سیستم تله متری و تله کنترل در تأسیسات آبرسانی این منطقه آب با عادلانه میان بیش از 3 هزار و300 مشترک در قهجاورستان توزیع می‌شود.
وی اعلام کرد: اجرای این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد و 2٨0 میلیون تومان در دستور کار قرار گرفت.
اکبری در پاسخ به اجرای شبکه فاضلاب در شهر قهجاورستان گفت: برآورد شده است که اجرای شبکه فاضلاب در این منطقه به بیش از 40 میلیارد تومان سرمایه نیاز دارد و بر این اساس باید با سرمایه گذاری بخش خصوصی این پروژه عملیاتی شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92864/بهره‌برداری-از-مخزن-خط-انتقال-و-ایستگاه-پمپاژ--قهجاورستان
بستن   چاپ