پیام سپاهان
رئیس بیمارستان کاشانی اصفهان:
تعداد بیماران مبتلا به ام اس در اصفهان به 8 هزار نفر می‌رسد
يکشنبه 26 اسفند 1397 - 20:40:07
پیام سپاهان - اصفهان- رئیس بیمارستان آموزشی درمانی کاشانی اصفهان گفت: تعداد بیماران ثبت شده مبتلا به ام اس در اصفهان به 8 هزار نفر می‌رسد اما پیش بینی می‌شود جمعیت واقعی این بیماران 10 هزار نفر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر ، شیروان رستگار ظهر یکشنبه در آئین افتتاح بزرگترین مرکز جامع ام‌اس استان اصفهان اظهار داشت: روزانه در این بیمارستان دولتی به طور متوسط به 30 بیمار مبتلا به ام‌اس خدمات درمانی ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه تا قبل از افتتاح مرکز جامع درمانی ام‌اس زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بیمارستان کاشانی بیماران تنها در یک اتاق 6 تخت خوابی پذیرش می‌شدند، ادامه داد: با توجه به تعداد زیاد مراجعین به این بخش درمانی، بسیاری از بیماران را مجبور به انتقال به دیگر بخش‌ها می‌کردیم که با مشکلات زیادی مواجه بودیم.
رئیس بیمارستان کاشانی اصفهان گفت: به دنبال بهسازی و تجهیز بخش جدید ام‌اس تعداد تخت‌های بیمارستانی برای این بیماری به 21 عدد افزایش یافت.
وی با اعلام اینکه بزرگترین مرکز جامع درمانی ام‌اس استان با هزینه‌ای بالغ بر 5 میلیارد ریال طی 85 روز کاری بهسازی، تجهیز و آماده خدمت رسانی به بیماران ام‌اس شد، گفت: بیمارستان کاشانی بزرگترین مرکز تروما استان و مرکز جامع درمانی صرع، ارتوپدی و ام‌اس در استان اصفهان است.
وی بیان داشت: تاکنون 8 هزار بیمار ثبت شده ام‌اس در استان اصفهان داریم که ممکن است تعداد این بیماران به بیش از 10 هزار نفر نیز برسد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92865/تعداد-بیماران-مبتلا-به-ام-اس-در-اصفهان-به-8-هزار-نفر-می‌رسد
بستن   چاپ