پیام سپاهان
مدیر داخلی آستان علی بن امام محمد باقر (ع) خبر داد
راه اندازی بوستان معرفت در آستان علی بن باقر مشهد اردهال کاشان
يکشنبه 26 اسفند 1397 - 20:40:09
پیام سپاهان - کاشان - مدیر داخلی آستان علی بن امام محمد باقر (ع) از راه اندازی بوستان معرفت در آستان علی بن باقر در مشهداردهال کاشان خبر داد.

محمد خیرخواه در گفت و گو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به برنامه‌های نوروزی آستان علی بن امام محمد باقر (ع) مشهد اردهال کاشان اظهار داشت: آئین تحویل سال نو با حضور مسئولان، علما، خانواده‌های معظم شهدا و شهرستان‌های همجوار و اهالی منطقه اردهال در روز چهارشنبه مورخ 29 اسفند رأس ساعت 23:30 در این بارگاه نورانی برگزار می‌شود.
وی ضمن اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در این آستان مقدس افزود: طرح آرامش بهاری در بقاع شاخص کشوری با رویکرد ارائه خدمات هرچه بهتر به زائرین و مسافرین نوروزی در سطح سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار می‌شود و آستان مقدس حضرت علی بن باقر (ع) در چند سال گذشته رتبه برتر کشوری را در این خصوص به خود اختصاص داده است.
مدیر داخلی آستان علی بن امام محمد باقر از راه اندازی بوستان معرفت در این آستان خبر داد و ابراز داشت: این بوستان دارای بخش‌هایی همچون ایستگاه نقاشی، خیمه معرفت، غرفه کودک، مشاور مذهبی، پاسخ به مسائل شرعی، حجاب و عفاف و نمایشگاه و فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی است و برنامه‌هایی همچون اقامه نماز جماعت، مراسم جشن و سرود در ایام ولادت، برگزاری مراسم دعای روح بخش توسل، کمیل و ندبه و غیره برپا می‌شود.
وی ضمن اشاره به ارائه خدمات رفاهی به زائران آستان علی بن امام محمد باقر (ع) گفت: هماهنگی با شوراهای اسلامی و روستاهای اطراف جهت اسکان زائرین در منازل شخصی و حسینیه‌های منطقه، زائر سرای حضرت ولی عصر و مجتمع گردشگری خورشید اردهال به عمل آمده است و درمانگاه و دارالشفای حضرت نیز جهت خدمت رسانی به بیماران فعالیت شبانه روزی دارد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92867/راه-اندازی-بوستان-معرفت-در-آستان-علی-بن-باقر-مشهد-اردهال-کاشان
بستن   چاپ