پیام سپاهان
رئیس اداره میراث کاشان خبر داد؛
راه‌اندازی گردشگری کودک در کاشان/ بازدید رایگان از چشمه سلیمانیه
يکشنبه 26 اسفند 1397 - 20:40:10
پیام سپاهان - کاشان - رئیس اداره میراث کاشان از راه اندازی گردشگری کودک در کاشان خبر داد و گفت: بعد از 40 سال چشمه سلیمانیه کاشان برای بازدید گردشگران نوروزی آماده شده است.

مهران سرمدیان پیش از ظهر یک شنبه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به رونمایی از بلیت الکترونیک ابنیه تاریخی کاشان اظهار داشت: طرح بلیت الکترونیکی در مجموعه جهانی باغ فین، موزه و خانه بروجردی‌ها در حال اجرا است و رونمایی نهایی این اقدام نیز با حضور علی اکبر مرتضایی فرماندار ویژه شهرستان کاشان انجام می‌شود و در همین راستا نیز جلسات ستاد هماهنگی سفرها در بخش‌ها توسط بخشداران انجام شده است.
وی از چاپ پوستر و نقشه‌های کاشان خبر داد و افزود: از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده کاشان گردی و کودک گردی مخصوصاً در مجموعه تاریخی جهانی باغ فین کاشان ویژه مسافران نوروزی و گردشگران داخلی و خارجی است و مهمترین اتفاقی که ویژه نوروز رخ می‌دهد بازگشایی چشمه سلیمانیه بعد از 40 سال است که برای بازدید عموم آماده شده است.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان از برپایی نمایشگاه صنایع دستی و برگزاری جشنواره نوروزگاه در چشمه سلیمانیه خبر داد و ابراز داشت: در این ایام بازدید از چشمه سلیمانیه رایگان است و راهنمایان گردشگران نیز با جمعیت حداقلی 40 نفره در حال آموزش هستند و از دیگر امور در دست اقدام این اداره نیز طرح خانه مسافر با ظرفیت هزار و 500 نفر بوده که آماده اجرا است.
وی از راه اندازی بازارچه صنایع دستی جنب باغ فین کاشان خبر داد و گفت: برنامه‌های متنوعی با همکاری ادارات شهرستان کاشان همچون شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی این شهرستان برگزار می‌شود و از تمامی ظرفیت‌ها همچون رادیو کاشان و غیره به جهت معرفی کاشان استفاده می‌کنیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92868/راه‌اندازی-گردشگری-کودک-در-کاشان--بازدید-رایگان-از-چشمه-سلیمانیه
بستن   چاپ