پیام سپاهان
همزمان با سراسر کشور؛
طرح آرامش بهاری در امامزادگان نطنز اجرا می‌شود
يکشنبه 26 اسفند 1397 - 20:40:12
پیام سپاهان - نطنز- رئیس اداره اوقاف نطنز گفت:در نوروز 98 همزمان با سراسر کشور طرح آرامش بهاری در امامزادگان نطنز نیز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مرتضی اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با ایام نوروز و فرارسیدن سال جدید طرح آرامش بهاری همگام با سراسر کشور در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان نطنز اجرا می‌شود.
وی تصریح کرد: پاسخگویی به مسائل فقهی و شرعی، برپایی خیمه‌های معرفت، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان، ارائه خدمات مشاوره‌ای، مسابقات ترویجی حجاب، غرفه نقاشی کودکان و توزیع بسته‌های فرهنگی و جوایز از جمله برنامه‌های طرح آرامش بهاری در امامزادگان نطنز است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز افزود: مراسم ویژه تحویل سال نو همراه با اجرای برنامه‌های فرهنگی در چند امامزاده شاخص نطنز برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: برنامه استقبال از مسافرین نوروزی در حاشیه آزادراه تهران- نطنز- اصفهان توسط خادمین امامزاده احمد بن محسن (ع) از دیگر برنامه‌هایی است که برای نخستین بار در کنار این شاهراه سراسری اجرا می‌شود.
به گزارش مهر، شهرستان نطنز با دارا بودن بیش از 40 بقعه متبرکه و امامزاده یکی از قطب‌های گردشگری مذهبی در استان اصفهان است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92869/طرح-آرامش-بهاری-در-امامزادگان-نطنز-اجرا-می‌شود
بستن   چاپ