پیام سپاهان
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان:
بازارچه‌های خیریه‌ای در آستانه عید نوروز گشایش می‌یابد
يکشنبه 26 اسفند 1397 - 20:40:15
پیام سپاهان - اصفهان- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان اظهار داشت: بازارچه‌های خیریه‌ای به منظور کمک به محرومان در استانه عید نوروز گشایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هلال احمر استان اصفهان شهریار انصاری طادی اظهار داشت: برگزاری پنج بازارچه خیریه در آستانه سال نو به همت اعضای جوان این جمعیت در کانون‌های دانشجویی، دانش‌آموزی و غنچه‌های هلال با هدف حمایت از بیماران خاص و کمک به نیازمندان ایجاد شده است.
وی بیان داشت: از چند ماه قبل تعداد کثیری از دانشجویان هلال احمری با برگزاری جلسات متعدد، نسبت به نیازسنجی و ایده‎پردازی برای بهتر برگزار شدن بازارچه خیریه متناسب با اهداف و سیاست‌های جمعیت اقدام کردند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان با اشاره به برپایی سه بازارچه خیریه دیگر توسط کانون‌های دانش آموزی و غنچه‌های هلال تحت عنوان مدارس بشر دوستی تصریح کرد: در این بازارچه انواع دست ساخت‌های دانش آموزی اعم از معرق، بافتنی، صنایع دستی، هنرهای تجسمی، وسایل تزئینی، لوازم التحریر، انواع غذاها و آش‌های محلی در معرض نمایش قرار داده شده بود که عوائد حاصل از فروش این محصولات به دانش آموزان بی بضاعت اهدا می‌شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92872/بازارچه‌های-خیریه‌ای-در-آستانه-عید-نوروز-گشایش-می‌یابد
بستن   چاپ