پیام سپاهان
مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان خبر داد:
کشف یک انبار زیر زمینی تولید فلافل غیر بهداشتی در برخوار
يکشنبه 26 اسفند 1397 - 20:40:16
پیام سپاهان - اصفهان- مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: به دنبال بازرسی‌های ویژه ایام نوروز، یک انبار زیرزمینی تولید فلافل غیر بهداشتی در برخوار کشف و ضبط شد.

حسین صفاری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی تشدید عملیات بازرسی از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی در برنامه بسیج سلامت نوروزی واحد بهداشت محیط شهرستان برخوار یک انبار زیرزمینی مواد غذایی تولیدی فلافل و سردخانه فاقد مشخصات بهداشتی و بهسازی توسط بازرسین بهداشت محیط شهر دولت آباد کشف و شناسایی شد.
وی بیان داشت: این مواد غذایی توسط یک واحد صنفی تولید و به فروش می‌رسید که توسط یک درب مخفی پنهان شده بود و با هوشیاری بازرسان بهداشت کشف و پلمپ شد.
مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان ادامه داد: با توجه به اهمیت سلامت شهروندان و به منظور جلوگیری از افزایش کارگاه‌ها و انبارهای غیر مجاز تولید مواد غذایی، پرونده متخلف به دادستانی ارجاع داده شد و انبار مواد غذایی پلمپ شد.
صفاری ادامه داد: واحد بهداشت محیط از عموم شهروندان می‌خواهد به منظور حفظ سلامت خود در صورت مشاهده تولید مخفیانه و بدون مجوز مراتب را هرچه سریع‌تر با شماره تلفن 190 اعلام کنند.
وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای برنامه بسیج سلامت نوروزی در شهرستان خمینی شهر، 9.5 کیلو گرم مغز گردو کپک زده معدوم و غیر قابل مصرف شد، ادامه داد: در طول این ایام تعداد 37 مورد بازدید از مراکز و اماکن شده است و 7 مورد کلرسنجی آب اشامیدنی شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92873/کشف-یک-انبار-زیر-زمینی-تولید-فلافل-غیر-بهداشتی-در-برخوار
بستن   چاپ