پیام سپاهان
فرماندار:
رشته های ورزشی جدید در اردستان راه اندازی شود
دوشنبه 27 اسفند 1397 - 02:42:19
پیام سپاهان - کاشان - فرماندار اردستان گفت: باید آمایش ورزشی انجام، میزبانی مسابقه های ملی در راستای ارتقای ورزش، نام و جایگاه منطقه بر عهده گرفته شده و رشته های ورزشی جدید وارد این شهرستان شود.
به گزارش ایرنا، حمیدرضا تاملی شامگاه یکشنبه در آیین قدردانی از ورزشکاران و مربیان برتر اردستان افزود: این شهرستان ورزشکاران بین الملی مانند وحید شمسایی را به خود دیده که نشان از ظرفیت های فراوان ورزشی می باشد که مایه افتخار و سربلندی است.
وی بیان کرد: سال جدید توجه اداره ورزش و جوانان در کنار تداوم قهرمانی ها باید بر به دست آوردن افتخارهای ملی از سوی هیات های ورزشی متمرکز باشد و البته با توجه به بالا بودن نرخ سالمندی اردستان که (18 درصد) 2 برابر میانگین کشوری است، توجه به ورزش همگانی نیز ضرورت دارد.
فرماندار اردستان، سال 1397 را برای ورزش این شهرستان موفقیت آمیز توصیف کرد و یادآور شد: رویدادهای مهمی با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شاهد بودیم و از جمله می توان به سفر وزیر ورزش و جوانان اشاره کرد که در کنار بهره برداری از چندین طرح، اعتبارهای خوبی در جریان آن اختصاص یافت.
وی اضافه کرد: تکمیل استخر شنای زواره، ساخت زمین چمن اردستان و چمن مصنوعی مهاباد، چهار زمین چمن مصنوعی روستایی، سالن کشتی، خانه ورزش روستایی، میزبانی بازی های روستایی و ورزش های بومی محلی با حضور تیم هایی از 11 استان کشور، تشکیل چند هیات ورزشی و افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته از جمله این موفقیت ها است.
تاملی در ادامه با تبریک به برترین های ورزش اردستان، حضور در جمع افتخار آفرینان را مایه غرور و سربلندی دانست و عنوان کرد: هرکس بتواند نام این شهرستان را در کشور ترقی دهد، به عنوان نماینده عالی دولت در منطقه از وی تقدیر می کنم.
رییس اداره ورزش و جوانان اردستان نیز در ادامه گفت: تعداد ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان در سال جاری به نزدیک 2 هزار نفر رسید، در حالی که سال گذشته این آمار افزون بر یکهزار و 400 نفر بود و تعداد سازمان های مردم نهاد ورزشی از چهار به 9 سمن افزایش یافته است.
عباس روحانی افزود: 14 باب خانه ورزش روستایی، 97 قهرمان استانی، تعدادی مربیان برتر در طرح اوقات فراغت و شرکت 850 ورزشکار در کلاس های ورزشی از جمله موفقیت های سال جاری است.
وی بیان کرد: 150 نفر از ورزشکاران، مربیان و هیات های برتر اردستان که در سال جاری موفق به کسب رتبه های استانی و کشوری شدند، با اهدای تندیس و لوحی قدردانی می شوند که 23 نفر آنها نام آوران کشوری و سایرین قهرمانان مسابقه های استانی هستند.
به گزارش ایرنا، 6 نفر از خبرنگاران اردستان نیز در کنار ورزشکاران برتر این شهرستان با اهدا لوحی قدردانی شدند.
شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله نزدیک به 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
7431/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92883/رشته-های-ورزشی-جدید-در-اردستان-راه-اندازی-شود
بستن   چاپ