پیام سپاهان
بارندگی شدید به خور و بیابانک خسارت زد
دوشنبه 27 اسفند 1397 - 8:27:53 AM
ایرنا
پیام سپاهان - اصفهان- فرماندار خور و بیابانک گفت : بارش شدید باران یکشنبه شب علاوه بر ایجاد اختلال در تردد خودرو ها به زیرساختهای شهری و روستایی، کشاورزی و راهها و تاسیسات منطقه خسارت زده است.
عباس بلانیان  افزود: همچنین در برخی مناطق روستایی به دلیل جاری شدن روان آب خسارتها و راه بندهایی نیز به وجود آورد.
وی اظهارداشت : این بارندگی برخی از راههای برون شهری و روستایی را مسدود و چندین خودرو سواری را گرفتار کرد که عوامل امدادی و دستگاه های خدمات رسان به موقع در محل حاضر و کمک رسانی کردند.
فرماندار خور و بیابانک خاطرنشان کرد: بعد از ساعتی تمامی جاده های اصلی شهرستان باز و عبور و مرور در آن برقرار شده است.
وی با بیان این که کارشناسان در حال بررسی میزان خسارت بخش های مختلف شهرستان هستند، گفت : بارندگی امشب خسارت جانی نداشت و آبگرفتگی منازل با توجه به هشدارهای داده شده، زیاد نبوده است.
بلانیان اضافه کرد : هواشناسی خور و بیابانک در اطلاعیه ای نسبت به بارش شدید باران، وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر در شهرستان هشدار داده بود.
به گفته وی این بارندگی در چند سال گذشته بی سابقه بوده و ستاد مدیریت بحران شهرستان به صورت آماده باش کامل در آمد و تمامی امکانات بخشداری، ناحیه مقاومت بسیج، نیروی انتظامی، دهیاری ها، شورای های اسلامی، شهرداریها، راهداری، هلال احمر، برق، آبفای شهری و روستایی، گاز، مخابرات، و ادارات خدمات رسان برای کمک رسانی به آسیب دیدگان بکار گرفته شد.
فرماندار خور و بیابانک از حضور به موقع اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان و همچنین کمک رسانی مردم قدردانی کرد.
وی با اشاره به اینکه بارش های رگباری تا هفته اول بهار ادامه دارد از مردم خواست هشدارها و اخطارهای سازمان هواشناسی و مدیریت بحران را جدی بگیرند و جوانب احتیاط را رعایت کنند.
شهرستان خور و بیابانک با 12 هزار کیلومتر وسعت در 420 کیلومتری شرق مرکز استان اصفهان واقع است.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/92894/بارندگی-شدید-به-خور-و-بیابانک-خسارت-زد
بستن   چاپ