پیام سپاهان
فعالیت 2 هزار ورزشکار سازمان یافته در اردستان
دوشنبه 27 اسفند 1397 - 10:02:20 AM
ایسنا
پیام سپاهان- عباس روحانی در جمع مدال‌آوران رشته‌های ورزشی شهرستان در دانشگاه پیام نور اردستان، اظهار کرد: امروز 150 نفر از ورزشکاران، مربیان و هیئت‌های برتر که در سال جاری موفق به کسب مدال استانی و کشوری شده‌اند با اهدا تندیس و لوح تجلیل می‌شوند.

وی تعداد ورزشکاران سازمان یافته شهرستان در سال جاری را 2000 نفر برشمرد و گفت: سال 1396 این آمار بالغ بر 1452 نفر بودند که نشان از رشد ورزشکاران سازمان یافته در شهرستان را نشان می‌دهد.

رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان با اشاره به اینکه سازمان‌های مردم نهاد سرمایه‌های عظیم وزارت ورزش و جوانان محسوب می‌شوند، اضافه کرد: تعداد سمن‌های ورزشی شهرستان از 4 سازمان به 9 سازمان افزایش یافته و در این خصوص اردستان رتبه اول سازمان‌های مردم نهاد در استان را کسب کرده است.

روحانی افتتاح 9 خانه ورزش روستایی، افتتاح 4 چمن مصنوعی، افتتاح خانه کشتی و زمین چمن مصنوعی اردستان را از شاخص‌های فعالیت‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان عنوان کرد و گفت: تعداد 850 ورزشکار در کلاس‌های ورزشی اوقات فراغت فعالیت داشتند.

وی گفت: جایگاه ورزش شهرستان اردستان در سال 97 ارتقا چشم‌گیری داشته است و امیدواریم با همین روحیه بتوانیم در سال جدید هدف‌گذاری برای مسابقات ملی داشته باشیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92901/فعالیت-2-هزار-ورزشکار-سازمان-یافته-در-اردستان
بستن   چاپ