پیام سپاهان
2 طرح ورزشی در اردستان به بهره برداری رسید
دوشنبه 27 اسفند 1397 - 13:55:27
پیام سپاهان - کاشان - 2 طرح ورزشی اردستان با اعتبار افزون بر 38 میلیارد ریال روز دوشنبه در آیینی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و جمعی از مسوولان این شهرستان به بهره برداری رسید.
به گزارش ایرنا، طرح ساخت نخستین زمین چمن مصنوعی فوتبال شهر مهاباد با اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون ریال و استخر شنای زواره نیز شامل امکاناتی مانند سونا، جکوزی و تاسیسات جانبی با 15 میلیارد ریال از منابع دولتی و 20 میلیارد ریال کمک های فردی نیکوکار تکمیل شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در آیین بهره برداری از این طرح ها یادآور شد: کمک 50 میلیارد ریالی به اردستان در جریان سفر وزیر ورزش و جوانان به این شهرستان تعهد شده بود که بخشی از مبلغ از جمله 2 میلیارد و 500 میلیون ریال دیون طرح استخر زواره پرداخت شده است.
محمد سلطان حسینی با اشاره به تلاش ها برای ساخت زمین چمن مصنوعی زواره افزود: این خطه کویری با وجود مردمی سخت کوش و تحصیلکرده، نیکوکاران بسیاری دارد که باید از ظرفیت آنها در راستای پیشرفت اردستان بهره برداری شود.
فرماندار اردستان نیز در این آیین با اشاره به مشکلات اقتصادی و وظیفه مسوولان برای تزریق خبرهای امیدوار کننده به جامعه بیان کرد: 6 زمین چمن مصنوعی، استخر شنای زواره، سالن کشتی اردستان، برگزاری بازی های بومی و محلی با حضور 11 استان، میزبانی وزیر ورزش و جوانان سال طلایی را برای این شهرستان رقم زد.
حمیدرضا تاملی اضافه کرد: افراد بزرگ و مهمی از اردستان در مدیریت های کلان کشور حضور دارند که بهره برداری درست از این سرمایه انسانی هوشمند منطقه، می تواند شرایط متفاوتی را نسبت به سایر نقاط کشور در این شهرستان رقم بزند.
وی از فعالیت نیکوکاران در اردستان استقبال کرد و افزود: تمرکز خیرین در حوزه بهداشت و درمان را داریم اما 60 درصد مدرسه های این شهرستان تخریبی هستند و از سوی دیگر نیازمند این حضور در حوزه آب نیز هستیم که اگر مجموعه ای از نیکوکاران چاه های کشاورزی را که مورد استفاده نبوده خریداری کنند، بسیار اثرگذار خواهند بود.
افزون بر 20 سالن چند منظوره در اردستان وجود دارد و سرانه فضای ورزشی این شهرستان به بیش از سه متر به ازای هر نفر می رسد که بیشتر از میانگین استان و کشور است.
نزدیک به 2 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته در شهرستان افزون بر 42 هزار نفری اردستان در رشته های گوناگون ورزشی فعالیت دارند.
7431/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92908/2-طرح-ورزشی-در-اردستان-به-بهره-برداری-رسید
بستن   چاپ