پیام سپاهان
رشد 34 درصد کمک مردمی در جشن نیکوکاری
دوشنبه 27 اسفند 1397 - 13:55:31
پیام سپاهان - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: در جشن امسال بالغ بر 9 میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده است که نسبت به سال گذشته 34 درصد رشد داشته است.
محمدرضا متین پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» برگزار شد، اظهار کرد: کمک‌های نیکوکاران اصفهانی در بیش از چهار هزار و 165 پایگاه جشن نیکوکاری در مدارس، میدان‌های اصلی شهر، مساجد، مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های بسیج و میعادگاه‌های نماز جمعه جمع‌آوری شد.
وی با بیان اینکه در سال گذشته مردم استان در جشن نیکوکاری بیش از 6 میلیارد و 800 میلیون تومان به نیازمندان اهدا کردند، گفت: در جشن امسال بالغ بر 9 میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده است که نسبت به سال گذشته 34 درصد رشد داشته است و با توجه به اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردم هنوز ادامه دارد این رقم امید می‌رود بیشتر از این میزان خواهد شد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با تأکید بر اینکه همه کمک‌های مردم پیش از شروع سال جدید بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود، افزود: بیش از 105 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان استان در آستانه سال نو از این کمک‌ها بهره‌مند خواهند شد.
متین پور ادامه داد: توزیع کمک‌ها هم‌زمان با جمع‌آوری شروع‌شده است و تا پیش از شروع سال نو به شکل کامل به دست جامعه هدف خواهد رسید.
کدخبرنگار:13025
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92909/رشد-34-درصد-کمک-مردمی-در-جشن-نیکوکاری
بستن   چاپ