پیام سپاهان
بختیار:
توجه ویژه به اشتغال در بودجه 98
دوشنبه 27 اسفند 1397 - 13:55:38
پیام سپاهان - یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم نقطه ضعفی در کارنامه چهل ساله انقلاب در کنار همه نقاط قوت کشور نام ببریم اقتصاد حل نشده ایران است و دلیل این امر تکرار تجربیات شکست خورده در گذشته است.
علی بختیار در گفت و گو با خبرنگار ایسنا - منطقه اصفهان، اظهار کرد: در قانون بودجه 98 علی رغم سختی هایی که مجلس با آن ها مواجه بود، بودجه کشور در شرایط بسیار سخت اقتصادی بسته و در عین حال به مسئله اشتغال توجه ویژه‌ای شد.
وی ادامه داد: در بودجه 98 توسعه و پرداختن به اقتصاد کشور و همچنین سامان وضعیت موجود مورد برسی قرار گرفته شده است و علاوه براین در حوزه بین المللی، با شرایطی که جمهوری اسلامی در حال مدیریت و مجلس شورای اسلامی به دنبال رایزنی با مقامات کشور همسایه است شاهد همگرایی و همفکری بیشتری در منطقه باشیم.
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرایط کشور این است که اگر بخواهیم نقطه ضعفی در کارنامه چهل ساله انقلاب در کنار همه نقاط قوت کشور نام ببریم اقتصاد حل نشده ایران است و دلیل این امر تکرار تجربیات شکست خورده در گذشته است.
بختیار به مسئله سیاست خارجی کشور که دائما در حال تحریم و جنگ قرار گرفته اشاره کرد و گفت: باید این دو مسئله مهم مدیریت شوند تا بتوانیم از ظرفیت های انسانی که از سرمایه های مهم ملی به حساب می‌آیند استفاده کنیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92913/توجه-ویژه-به-اشتغال-در-بودجه-98
بستن   چاپ