پیام سپاهان
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان:
بازگشایی زاینده رود در ایام عید قطعی است
دوشنبه 27 اسفند 1397 - 13:55:47
پیام سپاهان - اصفهان- مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: به دنبال بارش‌های خوب برف و باران در بالادست و افزایش میزان حجم ذخیره سد، بازگشایی زاینده رود در ایام عید قطعی است.

مسعود میرمحمد صادقی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با بازگشایی آب برای کشت کشاورزان شرق و غرب در بهمن ماه، وعده رهاسازی آب را برای کشت دوم داده شد و با افزایش حجم بارش‌ها امکان رهاسازی آب در زاینده در ایام عید فراهم شد.
وی با بیان اینکه تاریخ دقیق رهاسازی آب برای کشت کشاورزان مشخص نیست و نیازمند جلسه‌ای دیگری است، ادامه داد: به طور قطع آب در ایام عید باز است و تا اواسط خردادماه ادامه خواهد داشت.
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان با اعلام اینکه در پی بازگشایی زاینده رود به مدت دو ماه و نیم مشکلی برای شرب و صنعت و شرب مردم اصفهان پیش نخواهد آمد، اضافه کرد: شرکت آب منطقه‌ای اصفهان به تمام تعهدات خود در قبال کشاورزان غرب و شرق و تأمین شرب برای مردم اصفهان عمل خواهد کرد.
میرمحمد صادقی با اذعان بر اینکه ذخیره سد زاینده رود هم اکنون 170 میلیون متر مکعب است، افزود: میزان بارندگی در ایستگاه شاخص زاینده رود طی یک روز گذشته 18 میلیمتر ثبت شده است و آمار تجمعی بارش‌ها در این ایستگاه یک هزار و 400 میلیمتر است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92918/بازگشایی-زاینده-رود-در-ایام-عید-قطعی-است
بستن   چاپ