پیام سپاهان
مدیر درمان تامین اجتماعی منطقه کاشان:
اضافه‌کار پرستاران کاشانی به درآمد دانشگاه علوم‌پزشکی ربطی ندارد
دوشنبه 27 اسفند 1397 - 19:59:39
پیام سپاهان - کاشان - مدیر درمان تأمین اجتماعی منطقه کاشان از وصول 10 میلیارد تومان معوقات دانشگاه از بیمه‌ها خبر داد و گفت: اضافه کار پرستاران کاشانی به درآمد دانشگاه علوم پزشکی ارتباط ندارد.

علیرضا افشار در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه حقوق، اضافه کار و مزایای بیمارستان هیچ ربطی به درآمدها ندارد، اظهار داشت: این درآمدها اگر وصول نیز بشود ابتدا باید به حساب خزانه و سپس به دانشگاه واریز شود و گره زدن حقوق و مزایای پرسنل به معوقات سازمان تأمین اجتماعی نوعی فرار رو به جلو از سوی برخی مسئولان است.
وی با بیان اینکه عدم پرداخت بدهی و معوقات پرستاران موضوعی سراسری است، افزود: سازمان تأمین اجتماعی قریب 15 هزار میلیارد از وزارت بهداشت بابت طرح تحول نظام سلامت و 20 هزار میلیارد تومان از کارفرمایان مطالبه دارد که به دلایل شرایط اقتصادی حاکم امکان وصول آنها وجود ندارد.
مدیر درمان تأمین اجتماعی منطقه کاشان با بیان اینکه 96 درصد درآمد سازمان از محل وصول حق بیمه است، ابراز داشت: شرکت‌های عظیمی که عمدتاً دولتی و یا وابسته به دولت است به دلیل شرایط اقتصادی حقوق کارمندان را پرداخت و در مورد پرداخت حق بیمه کوتاهی می‌کنند.
وی ضمن اشاره به بدهی طلب سازمان تأمین اجتماعی از دولت بیان داشت: درگیر کردن اذهان عمومی نسبت به پرداخت معوقات امر درستی نیست و این در حالی است که فقط شهرستان کاشان با این موضوع دست و پنجه نرم می‌کند و بر همین اساس این کار نوعی بداخلاقی محسوب می‌شود.
افشار با بیان اینکه طی روزهای اخیر دانشگاه علوم پزشکی کاشان به تازگی 10 میلیارد تومان وصولی داشته است، گفت: جای سوال است که این میزان وصولی به کدام قسمت‌ها پرداخت شده چراکه هیچ پرداخت معوقاتی تاکنون انجام نشده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92934/اضافه‌کار-پرستاران-کاشانی-به-درآمد-دانشگاه-علوم‌پزشکی-ربطی-ندارد
بستن   چاپ