پیام سپاهان
ظرفیت رزرو مدارس اصفهان برای اقامت نوروزی تکمیل شد
سه شنبه 28 اسفند 1397 - 02:09:23
پیام سپاهان - اصفهان- مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار اصفهان گفت: ظرفیت سامانه رزرو اینترنتی اقامت در مدارس 6 ناحیه این شهرستان برای تعطیلات نوروز 98 پر شده است.
کریم کمال روز دوشنبه در حاشیه افتتاح ستادهای اسکان فرهنگیان شهر اصفهان در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: 6 ستاد اسکان ویژه فرهنگیان و مسافران نوروزی در این شهرستان با هدف تکریم آنها فعال شده است.
وی با اشاره به این که 991 کلاس درس در قالب 83 مدرسه آماده میزبانی از مسافران نوروزی سال 98 ناحیه چهار است، افزود: امسال 27 مدرسه با 333 کلاس حدود 33 درصد از ظرفیت اقامتی مدارس این ناحیه از طریق سامانه اینترنتی برای رزرو اختصاص پیدا کرد که تا به امروز ظرفیت پر شده است.
به گفته وی نام نویسی و رزرو مکان مدارس در شهر مورد نظر از بیستم اسفندماه 97 آغاز شد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار اصفهان با بیان این که این شهرستان در پذیرش اینترنتی اسکان نوروزی رتبه اول را دارد، بیان کرد: حفظ شان و حرمت مهمانان و بویژه خانواده های فرهنگیان اولویت اول ما در ستادهای اسکان آموزش و پرورش محسوب می شود.
وی اضافه کرد: سال گذشته فرهنگیان از حدود 83 درصد ظرفیت ستاد اسکان استفاده کردند و کارمندان دولتی 15 درصد و حدود 2 تا سه درصد استفاده کنندگان از خدمات اسکان افراد متفرفه و آزاد بودند.
12هزار کلاس در قالب یکهزار و 270 مدرسه در استان برای اسکان مسافران و مهمانان فرهنگی در ایام نوروز 98 اختصاص یافت که از این تعداد افزون بر 700 مدرسه در کلانشهر اصفهان برای میزبانی از مسافران فرهنگی در نظر گرفته شده است.
سال گذشته از مجموع بالغ بر 478 هزار مسافر نوروزی، حدود 133 هزار خانواده فرهنگی در یکهزار و 260 مدرسه در استان اصفهان اسکان یافتند.
استان اصفهان با برخورداری از 22 هزار اثر تاریخی و فرهنگی و سایر جاذبه های گردشگری از مناطق گردشگر پذیر ایران است.
7150/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92938/ظرفیت-رزرو-مدارس-اصفهان-برای-اقامت-نوروزی-تکمیل-شد
بستن   چاپ