پیام سپاهان
در سال های اخیر ورزش پهلوانی رشد خوبی داشته است
سه شنبه 28 اسفند 1397 - 2:31:13 PM
ایسنا
پیام سپاهان- ابوذر فردنژاد در مراسم تجلیل از قوی ترین مرد زورخانه ای ایران در زورخانه فرهمند اظهار كرد:‌ با پیگیری و کارهای شبانه روزی ورزش زورخانه ای، تحرک و پویایی خوبی پیدا کرده است.

وی گفت: بدون شک کمک خیرین به ورزش در این شهر چشمگیر بوده و کاستی ها را با این عزیزان جبران کرده ایم. هر چند همه مرهون جانفشانی قهرمانان واقعی کشور، شهدا هستیم که همه چیز خود را در جبهه های حق علیه باطل فدا كردند.

همچنین رئیس شورای شهر آران و بیدگل گفت: ورزش به خودی خود یک معروف است و باید به کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند بیشتر بها داد.

محمد صالحی افزود: مقام آوردن در ورزش کار سختی است آن هم برای ورزشکارانی که از شهرهای کوچک به مسابقه اعزام می شوند و این نشان از تلاش زیاد ورزشکاران آران و بیدگل است.

وی گفت: اینکه اولین تجلیل کنندگان از قهرمان ورزشی دوستان خود ورزشکار باشند خیلی جالب است، این از نکات بارز ورزش پهلوانی است ما سرآمد این حرکت در دنیا هستیم که نشان می دهد رفاقت در اوج رقابت خیلی اهمیت دارد، شما ورزشکاران باستاتی نماد قهرمانی و پهلوان واقعی هستید که باید بیشتر مورد توجه باشید.

 در قسمت پایانی مراسم از پهلوان محمد فرهمند که چندی پیش در مسابقات کشوری مقام سوم قهرمانی آورده بود تجلیل شد و سپس از محمدرضا به حلاج قهرمان سوم کشور تجلیل شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92949/در-سال-های-اخیر-ورزش-پهلوانی-رشد-خوبی-داشته-است
بستن   چاپ