پیام سپاهان
تئاترهای بهاری
سه شنبه 28 اسفند 1397 - 2:33:28 PM
ایسنا
پیام سپاهان- حمید شهرانی  اظهار کرد: سالن هلال‌احمر، فروردین‌ماه میزبان اجرای تئاتر کمدی انتقادی «طلای رشید» با هنرنمایی قدرت الله ایزدی است و تئاتر کمدی«قجر الجدید» به کارگردانی رامین سامانی نیز از سوم فروردین‌ماه در سالن آمفی‌تئاتر هنرستان هنرهای زیبا روی صحنه می‌رود.  

او ادامه داد: اجرای تئاتر کمدی «یه حبه نبات» به کارگردانی مهدی شهداد و تئاتر «پنجه طلا» به کارگردانی عباس جلیل زاده تمدیدشده و امکان تماشای آن در فروردین‌ماه نیز فراهم است. تئاتر کمدی فانتزی «زنبورک» به کارگردانی نسیم خادم عباس هم از ششم فروردین‌ماه در سالن عمارت سعدی اجرا می‌شود. 

 مدیر امور هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با اشاره به اجرای نمایش‌های خیابانی در سطح شهر گفت: تاکنون محتوای چندین تئاتر خیابانی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان برای اجرا در ایام تعطیلات تائید شده، اما چون تعیین مکان آن بر عهده مدیریت شهری است هنوز نمی‌توان اطلاعات دقیقی درباره این نمایش‌ها ارائه کرد. 

وی تصریح کرد: گذر فرهنگی چهارباغ، باغ غدیر، راهدارخانه‌ها و فضای پیرامون ایستگاه‌های سلامت از جمله مکان‌هایی است که عموم شهروندان و گردشگران، فروردین‌ماه می‌توانند در آن شاهد اجرای تئاترهای خیابانی باشند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92950/تئاترهای-بهاری
بستن   چاپ