پیام سپاهان
توقیف خودروی رانندگان خطرآفرین تا پایان تعطیلات نوروز
سه شنبه 28 اسفند 1397 - 2:35:13 PM
ایسنا
پیام سپاهان- سرهنگ رضا رضایی اظهار كرد: به منظور کاهش تخلفات جاده‌ای و تصادفات رانندگی در ایام نوروز، پلیس راهنمایی و رانندگی طرح توقیف خودروهای متخلف را اجرایی می‌کند.

وی افزود: طبق هماهنگی انجام‌شده با مراجع قضائی، خودروهایی که در این ایام حتی مرتکب یک تخلف حادثه‌ساز شوند نیز توسط پلیس توقیف خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تصریح كرد: تخلفاتی مانند سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، عبور از چراغ‌قرمز، دور زدن در محل ممنوع و دیگر تخلفات حادثه‌ساز شامل این موارد هستند.

رضایی با تأکید مجدد بر توقیف خودروهای متخلف در پارکینگ‌های پلیس تا پایان تعطیلات نوروزی از رانندگان خواست، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و از ارتکاب حتی یک تخلف حادثه‌ساز بپرهیزید تا ان‌شاءالله شاهد وقوع حوادث رانندگی نباشیم.

شروع سفرهای نوروزی با 55 تصادف جرحی در جاده‌های اصفهان

رئیس پلیس‌راه استان اصفهان نیز از وقوع 55 تصادف منجر به مجروحیت رانندگان و سرنشینان خودروها در جاده‌های اصفهان طی 3 روزه اخیر خبر داد.
سرهنگ حسین پورقیصری گفت: همه ساله با شروع تعطیلات نورزی شاهد افزایش سفرهای جاده‌ای هستیم که متأسفانه میزان وقوع حوادث تلخ و جبران‌ناپذیر رانندگی نیز در این مدت افزایش می‌یابد.

وی افزود: از شروع دور اول سفرهای جاده‌ای یعنی روز شنبه مورخه 25 اسفندماه امسال سفرهای نوروزی آغاز شده که متأسفانه 55 تصادف منجر به مجروحیت رانندگان و سرنشینان اتفاق افتاده است .

این مقام انتظامی ادامه داد: همچنین 3 تصادف منجر به فوت هم‌وطنان در جاده‌های اصفهان اتفاق افتاده که متأسفانه 3 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند .

سرهنگ پورقیصری ادامه داد: آمارهای پلیس‌راه اصفهان، وقوع 34 تصادف خسارتی را در 3 روزه اخیر اعلام می‌کنند.

رئیس پلیس‌راه اصفهان خاطرنشان کرد: علی‌رغم توصیه‌های پلیس به رانندگان مبنی بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی متأسفانه شاهد وقوع حوادث جاده‌ای و افزایش این حوادث در ایام نوروز هستیم که باز هم توصیه می‌شود از رانندگی طولانی مدت و توام با خستگی و خواب آلودگی اکیداً خودداری کنید و عجله و شتاب نداشته باشید.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92951/توقیف-خودروی-رانندگان-خطرآفرین-تا-پایان-تعطیلات-نوروز
بستن   چاپ