پیام سپاهان
توصیه های حضرت علی برای خروج مشکلات کارساز است
سه شنبه 28 اسفند 1397 - 15:03:39
پیام سپاهان - اصفهان- یک نویسنده و کارشناس تاریخ گفت : توصیه و تذکرهای امام علی(ع) به مردم و مسئولان برای خروج از مشکلات کشور کارساز است.
اقبال صالحی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : توصیه و خطبه های حضرت علی(ع) در نهج البلاغه برای شناخت مسیر واقعی مدیریت جامعه و زندگی اجتماعی لازم است و با مطالعه و تبیین این تذکر و تاکیدات بسیاری از ناهنجاری ها کاهش می یابد.
وی بیان کرد: زمامداران در تمامی رده های مدیریتی باید این توصیه های امیرالمومنین(ع) را به عنوان یک شیعه و مدیر در حکومت اسلامی پیش روی خود قرار داده و برای تحقق آن ها گام بردارند.
این نویسنده تصریح کرد: بهترین مدل حکومت اسلامی توسط ائمه معصومین(ع) توصیه شد اما این ها بیشتر به سخنرانی و بیان مطلب گذشته و کمتر در جامعه عملیاتی شده و اکنون بیشتر نیازمند اجرای عملیاتی این توصیه هاست.
صالحی با بیان اینکه معرفی شخصیت حضرت علی(ع) و توصیه های حضرت از وظایف اهالی فرهنگ، هنر و رسانه است، خاطرنشان کرد: تولیدات فرهنگی و هنری در ترویج این آموزه های اخلاقی و اسلامی بسیار کارآمد و موثر است و باید در این مسیر هزینه کرد.
وی یادآورشد: با وجود هجمه هایی که علیه دین اسلام و شخصیت های بزرگ دینی صورت گرفته باید اتفاقات و رویدادهای فاخری در این حوزه رقم بخورد که قابلیت رقابت و مقابله با تهاجم های فرهنگی و ابزارهای رسانه ای دشمنان را داشته باشد.
این کارشناس تاریخ که رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون نیز است به برگزاری جشنواره رسانه های علوی توسط مجتمع دیجیتال امام حسن مجتبی(ع) تیران اشاره کرد و گفت: این مرکز فرهنگی و دیجیتال شهر در چهار دوره رخداد فرهنگی در فضای مجازی در عرصه وبلاگ نویسی، رسانه های دیجیتال و تولیدات رسانه ای را رقم زد که اهالی فرهنگ و هنر و فعالان فضای مجازی در این عرصه تولیدات دیجیتالی خود را به رقابت گذاشته اند.
/6026/7131

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92954/توصیه-های-حضرت-علی-برای-خروج-مشکلات-کارساز-است
بستن   چاپ