پیام سپاهان
16هزار پلیس امنیت ایام نوروزی را در اصفهان تامین می کنند
سه شنبه 28 اسفند 1397 - 15:03:47
پیام سپاهان - اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در ایام نوروز 98 بیش از 16 هزار تن از نیروهای انتظامی کار تامین امنیت مردم و مسافران نوروزی را برعهده دارند.
سردار مهدی معصوم بیگی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تمام پیش بینی های لازم به عمل آمده و تمهیدات لازم نیز برای تامین امنیت مسافران نوروزی اندیشیده شده است.
وی گفت: قرارگاه نوروزی در اصفهان هم تشکیل شده و علاوه بر ظرفیت های موجود، چند هزار نفر هم نیروی کمکی به استان اضافه شده است.
به گفته وی، بطور تقریبی 15 تا 16 هزار نفر در حوزه انتظامی مسوولیت تامین نظم، امنیت و ترافیک استان اصفهان را در ایام نوروز برعهده دارند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ستاد تسهیلات نوروزی هم در این استان شکل گرفته و دیگر دستگاه ها نظیر شهرداری ها، فرمانداری ها، اورژانس، هلال احمر و سایر دستگاه های خدماتی هم فعال هستند.
وی بیان کرد: رزمایشی هم در راستای هماهنگی بیشتر بین دستگاه های خدمات رسان و نیروی انتظامی برگزار شد که نماد آن در حوزه ترافیک، شهر و جاده بود.
سردار معصوم بیگی با بیان این که برای کاهش تصادف ها در نوروز، مردم باید مسافر مسوول باشند خاطرنشان کرد: لازمه این کار رعایت قوانین و مقررات بویژه در زمینه رانندگی است.
وی اضافه کرد: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، افزایش لذت سفر و کاهش خطرات و حوادث رانندگی درون و برون شهری را بدنبال دارد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به این که رعایت قوانین و مقررات یکی از مهمترین تاکیدات نیروی انتظامی است تصریح کرد: رعایت نکردن قوانین و مقررات رانندگی هم موجب افزایش شدت و تعداد تصادف ها می شود.
استان اصفهان با برخورداری از 22 هزار اثر تاریخی و فرهنگی و سایر جاذبه های گردشگری از مناطق گردشگر پذیر ایران است.
/6022 / 7150

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92957/16هزار-پلیس-امنیت-ایام-نوروزی-را-در-اصفهان--تامین-می-کنند
بستن   چاپ