پیام سپاهان
مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان:
انفجار مواد محترقه دست‌ساز در شهرک ناجی آباد کاشان حادثه آفرید
چهارشنبه 29 اسفند 1397 - 10:30:10
پیام سپاهان - اصفهان - مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان گفت: شب گذشته انفجار مواد محترقه دست‌ساز در شهرک ناجی آباد فاز 2 خیابان مهستان در کاشان موجب مصدومیت 6 جوان شد که حال سه نفر از آنها وخیم است.

محمد مسعود چایچی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: در روز چهارشنبه آخر سال 97، 22 تیم از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان در سطح شهر مستقر شدند تا به یاری شهروندان در حوادث احتمالی بپردازند.
وی با بیان اینکه شب گذشته یک حادثه انفجار در شهرک ناجی آباد فاز 2 کاشان حادثه آفرید، بیان داشت: در این حادثه انفجار مواد محترقه دست‌ساز منجر به مصدوم شدن و سوختگی شدید 6 جوان شد که حال سه نفر از آنها که دچار سوختگی شدید در ناحیه سر و صورت هستند، وخیم اعلام شده است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان با بیان اینکه همچنین 4 مورد حریق ناشی از ضایعات باقیمانده از چهارشنبه سوری در کاشان رخ داد که تیم‌های مستقر در سطح شهر اقدام به اطفای حریق کردند.
وی ادامه داد: امسال حوادث چهارشنبه سوری با توجه به فرهنگ‌سازی در طول سال و در هفته‌های اخیر مانند برگزاری دوره‌های آموزشی و پیشگیری از حوادث در مدارس، چاپ و توزیع پوسترهای آموزشی، نصب تابلوهای هشدار دهنده نکات ایمنی در سطح معابر شهری و اطلاع رسانی خوب رسانه‌ها نسبت به سال‌های گذشته کمتر بوده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92980/انفجار-مواد-محترقه-دست‌ساز-در-شهرک-ناجی-آباد-کاشان-حادثه-آفرید
بستن   چاپ