پیام سپاهان
شب گذشته؛
3 هزار مسافر در اصفهان اسکان داده شدند
چهارشنبه 29 اسفند 1397 - 17:20:37
پیام سپاهان - اصفهان - جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: 39 هزار نفر مسافر در شب گذشته (28 اسفند ماه) در اصفهان اسکان داده شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، حسین امیری با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مهم ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان، اسکان مسافران نوروزی است، از اسکان 39 هزار نفری مسافران در شب گذشته (28 اسفند ماه) در اصفهان خبر داد و اظهار داشت: از روز گذشته 28 اسفندماه اسکان مسافران در شهر اصفهان آغاز شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش را نشان می‌دهد.
وی با بیان اینکه اسکان مسافران در هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای اصفهان اولویت نخست ماست، تصریح کرد: با توجه به وجود 72 هتل و 27 مهمان پذیر در شهر اصفهان، امکان اسکان تنها 17 هزار مسافر در آن‌ها وجود دارد.
جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان اعلام کرد: علاوه بر ظرفیت هتل‌ها و مهمان‌پذیرها بیش از 80 هزار نفر می‌توانند در منازل استیجاری اسکان پیدا کنند.
وی افزود: همچنین حدود هفت هزار و 500 کلاس درس، بیش از 30 خوابگاه دانشجویی و مجموعه تفریحی و گردشگری باغ فدک برای اقامت گردشگران در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته یک میلیون و 200 هزار نفر مسافر به شهر اصفهان آمده‌اند، بیان داشت: امسال با توجه به بازگشایی آب زاینده‌رود، پیش‌بینی کرده‌ایم که در طول شبانه‌روز بالغ بر 180 تا 200 هزار گردشگر، اصفهان را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند، از همین رو علاوه بر کمپ گردشگری فدک، بیش از 30 سالن ورزشی در شهر تجهیز شده است تا در مواقع اضطراری و افزایش مسافران بتوانیم از ظرفیت آن‌ها برای اسکان استفاده کنیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92991/3-هزار-مسافر-در-اصفهان-اسکان-داده-شدند
بستن   چاپ