پیام سپاهان
مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان خبر داد:
مصدومیت ناشی از چهارشنبه‌سوری در اصفهان نداشتیم/کاهش45درصدی حوادث
چهارشنبه 29 اسفند 1397 - 17:20:46
پیام سپاهان - اصفهان- مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: مصدومیت و جراحت ناشی از چهارشنبه سوری در شهر اصفهان نداشتیم و تمام حادثه دیدگان از اطراف اصفهان و دیگر شهرستان‌ها بودند.

غفور راستین در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شب گذشته 34 مورد حادثه مرتبط با چهارشنبه سوری در اصفهان به وقوع پیوست که چهار مورد منجر به بستری شدن افراد در بیمارستان شد.
وی بیان داشت: 30 مورد از حوادث چهارشنبه سوری شب گذشته در اصفهان به شکل سرپایی درمان شدند.
کاهش 45 درصدی حوادث چهارشنبه سوری اصفهان نسبت به سال گذشته
مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اعلام اینکه تعداد حوادث چهارشنبه سوری در 24 ساعت گذشته اصفهان به نسبت مدت مشابه در سال 96، 45 درصد کاهش داشته است، ادامه داد: هیچ مورد مصدومیت و جراحت ناشی از چهارشنبه سوری در شهرستان اصفهان نداشتیم که این نشان از تأثیر اطلاع رسانی به موقع مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به مردم و اثر رسانه‌ها در انتشار اطلاع رسانی درست را می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه حادثه دیدگان چهارشنبه سوری از اطراف اصفهان و دیگر شهرستان‌های استان اصفهان بودند، ادامه داد: بیشترین حادثه دیدگان مصدومیت از چشم، دست و پا بودند که بیشترین میزان سوختگی در حادثه دیدگان که عمدتاً ناشی از آتش بود به 9 درصد می‌رسید و استفاده از ترقه عامل دوم بوده است.
مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان بیان داشت: سه نفر از حادثه دیدگان به دلیل سوختگی در بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان بستری شدند که دو نفر از شهرستان کاشان و یک نفر از شهرستان فلاورجان هستند.
از اول اسفندماه 57 مورد حادثه دیده مرتبط با چهارشنبه سوری در اصفهان داشتیم
وی بیان داشت: از اول اسفندماه تاکنون نیز 57 مورد حادثه دیده مرتبط با چهارشنبه سوری داشتیم که به دلیل ساخت ترقه دچار حادثه شدند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92998/مصدومیت-ناشی-از-چهارشنبه‌سوری-در-اصفهان-نداشتیم-کاهش45درصدی-حوادث
بستن   چاپ