پیام سپاهان
استاندار اصفهان:
امیدوارم 1398، سال شکوفایی اقتصاد ملی باشد
پنجشنبه 1 فروردين 1398 - 14:34:05
پیام سپاهان - اصفهان - استاندار اصفهان اظهارامیدواری کرد در پرتو انوار و عنایت خاصه حق تعالی، 1398 سال بهروزی مردم، شکوفایی اقتصاد ملی، تحکیم بنیادهای صلح بین الملل و غلبه بر چالش های فراروی کشور و استان باشد.
به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز پنجشنبه با صدور پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال 1398 افزود: مردم شهید پرور استان با فرا رسیدن سال نو، کوچه باغ خاطره ها از سرشکی که در هجرت سرخ لاله ها فرو می چکد بارانی است و رخ بر افروختن لاله های بهاری، خاطره شهادت تنی چند از جوانان برومند، پاک باز، دین باور و خداجوی خطه شهید پرور استان اصفهان را تداعی می کند.
استاندار اصفهان در پیام نوروزی خاطرنشان کرد : با حلول سال نو پنجره ها را به باغ امید و احساس و چشمه سار عشق و ارزش های ماندگار می گشاییم تا شورانگیزترین حماسه های تاریخ و باشکوه ترین جلوه های جهان آفرینش را که آیینه در آیینه تکرار می شود نظاره گر باشیم.
وی با تبریک سال جدید به حاد مردم شهید پرور استان اصفهان، اظهارداشت: در پرتو انوار و عنایت خاصه حق تعالی سال 1398 سال بهروزی مردم، شکوفایی اقتصاد ملی، تحکیم بنیادهای صلح بین الملل و غلبه بر چالش های فرا روی کشور و استان باشد.
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال 1398 به عنوان سال «رونق تولید» تاکید کردند که راه حل مشکل معیشت مردم رونق تولید است.
3011/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93011/امیدوارم-1398،-سال-شکوفایی-اقتصاد-ملی-باشد
بستن   چاپ