پیام سپاهان
فرماندار:
سال 97 برای کاشان سرشار از رویدادهای افتخارآمیز بود
پنجشنبه 1 فروردين 1398 - 14:34:07
پیام سپاهان - کاشان - فرماندار کاشان سال 97 برای این شهرستان را سرشار از رویدادهای افتخارآمیز دانست و تقدیم چهار سرو رشید به بوستان امنیت و آرامش ملی را از جمله این افتخارها عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، علی اکبر مرتضایی قهرودی روز پنجشنبه در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سال نو یادآور شده است: حضور یکپارچه مردم دارالمومنین کاشان در جشن گردهمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افتخار پایتختی کتاب کشور و راه اندازی رادیو از دیگر افتخارهای مردم این شهرستان در سال گذشته بود.
وی درخشش جوانان و نام آوران در میدان های علمی، فرهنگی و ورزشی از دستاوردهای بزرگ در عرصه های تولید و صنعت تا کسب عنوان شایسته شهر ملی نساجی سنتی را که در سایه امید، وفاق و همدلی از دیگر افتخارهای کاشان در سال گذشته برشمرده است.
فرماندار کاشان در ادامه این پیام نوروزی از همراهی و پشتیبانی امید بخش عموم مردم فهیم این شهرستان و اهتمام همه همکاران از جمله مدیران، کارکنان و فعالان بخش های دولتی، عمومی و غیردولتی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی،‌ اقتصادی،‌ سیاسی، امنیتی، انتظامی،‌ نظامی، قضایی و همچنین اصحاب محترم رسانه و سازمان های مردم نهاد قدردانی کرد.
وی همچنین با گرامیداشت میلاد فرخنده امیرالمومنین حضرت علی (ع)، فرا رسیدن سال جدید را به محضر مقام معظم رهبری، رییس جمهوری و مردمان سرزمین نوروز تبریک گفته و برای تمامی هم میهنان در سراسر ایران عزیز، به ویژه شهروندان دیار نخستین‌ها از درگاه خداوند متعال، سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون آرزو کرده است.
6136/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93013/سال-97-برای-کاشان-سرشار-از-رویدادهای-افتخارآمیز-بود
بستن   چاپ