پیام سپاهان
استاندار اصفهان:
امید، همدلی و همراهی مهمترین راهبرد تحقق شعار سال است
پنجشنبه 1 فروردين 1398 - 23:25:46
پیام سپاهان - اصفهان- استاندار اصفهان گفت: امید و نشاط، همدلی و هماهنگی و استفاده از همه ظرفیت های موجود، مهمترین راهبرد تحقق شعار امسال یعنی رونق تولید در استان است.
به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز پنجشنبه در نخستین روز فروردین در مراسم تجدید میثاق با آرمان های شهدا در گلستان شهدای اصفهان افزود: برای رونق تولید و اشتغال، باید با امید، نشاط و تلاش بیشتر حرکت کرد و نا امیدی هایی که در ذهن تعدادی از مدیران نقش بسته است، کنار گذاشته شود.
وی با بیان اینکه بسیاری از زیرساخت های لازم برای رونق تولید در استان فراهم است، تاکید کرد: لازم است همه ظرفیت های موجود در این زمینه بویژه تسهیلات بانکی به خوبی به کار گرفته شود.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه دیدگاه های تنگ و بسته باید کنار گذاشته شود، تصریح کرد: در این راه همدلی، هماهنگی و همزبانی ضروری است.
رضایی اضافه کرد: به صحنه آوردن سرمایه گذاران برای اینکه سرمایه های خود را وارد بخش تولید کنند از راه های اصلی در این زمینه است.
وی، پیام نوروزی خود را همدلی و هماهنگی بین آحاد مردم وصبر و مقاومت و استمرار راه شهدای انقلاب اسلامی عنوان و بر خدمتگزاری در راه تحقق آرمان های انقلاب و شهدا تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، استاندار اصفهان صبح روز پنجشنبه با حضور در گلستان شهدای اصفهان و تجدید میثاق با آرمان های شهدا با جمعی از مردم و خانواده های شهدا دیدار و گفت و گو کرد .
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال 1398 به عنوان سال «رونق تولید» تاکید کردند که راه حل مشکل معیشت مردم رونق تولید است.
/6026/3011

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93021/امید،-همدلی-و-همراهی-مهمترین-راهبرد-تحقق-شعار-سال-است
بستن   چاپ