پیام سپاهان
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان خبر داد:
جابه جایی 20 هزار مسافر در پنج روز اخیرتوسط حمل و نقل عمومی
پنجشنبه 1 فروردين 1398 - 23:32:33
پیام سپاهان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: از آغاز طرح ویژه نوروزی تا 29 اسفندماه سال گذشته بیش از 20 هزار مسافر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی استان اصفهان جا به جا شده است.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، مهدی خضری در آئین استقبال راهداران کوچک از مسافران نوروزی در پلیس راه شهرستان مبارکه اظهار کرد: تمام نیروهای انسانی راهداری و امکانات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اعم از ماشین آلات، تابلوهای اطلاع رسانی و ... برای ایجاد یک سفر خوش و بی خطر برای مردم بسیج شده است.
وی با تشریح آمار تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان اصفهان ادامه داد: از 29 اسفندماه سال گذشته روند تردد در بحث ورود و خروج مسافران از استان اصفهان افزایش محسوسی داشته است.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به اینکه حجم تردد خروجی از محورهای مواصلاتی استان اصفهان در روز گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش 18 درصدی را ثبت کرده است، تصریح کرد: حجم تعداد وسیله نقلیه ورودی به استان اصفهان از 25 اسفندماه تا روز گذشته نیز 528 هزار و 468 دستگاه خودرو ثبت شده است که به نسبت مدت مشابه سال قبل چهار صدم درصد رشد از خود نشان می دهد.
وی از مردم خواست با رعایت کامل قوانین و نکات ایمنی سفری ایمن و خوش را برای خود و خانواده هایشان رقم بزنند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93026/جابه-جایی-20-هزار-مسافر-در-پنج-روز-اخیرتوسط-حمل-و-نقل-عمومی
بستن   چاپ