پیام سپاهان
211 هزار مسافر نوروزی در کلانشهر اصفهان اسکان یافتند
جمعه 2 فروردين 1398 - 21:12:46
پیام سپاهان - اصفهان- جانشین رییس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تا امروز 211 هزار مسافر در کلانشهر اصفهان اسکان یافتند.
حسین امیری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا گفت: شهر اصفهان از روز قبل از آغاز سال جدید مورد استقبال بالای گردشگران قرار گرفت به طوری که سه شب گذشته در مجموع این تعداد مسافر در شهر اصفهان اسکان یافتند.
وی با بیان اینکه شب گذشته 117 هزار نفر شب را در اصفهان گذراندند، اظهارداشت: از این تعداد نزدیک به 17 هزار نفر در هتل ها و مهمانسراها، 9 هزار نفر در کمپ اسکان موقت باغ فدک و بقیه در مدارس آموزش و پرورش، منازل استیجاری، خوابگاه ها و خانه های مسافر مستقر شدند و شب را گذراندند.
جانشین رییس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: تعداد مسافران اسکان یافته در شهر اصفهان نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 هزار نفر افزایش داشته است.
وی تصریح کرد: کمپ اسکان سپاهانشهر در قالب سالن ورزشی سرپوشیده ولایت پذیرای مسافران نوروزی است.
امیری خاطرنشان کرد: اصفهان ظرفیت پذیرش و اسکان در هر شب 180 هزار نفر شب خواب را دارد و در صورت افزایش حجم مسافران شب خواب، 40 سالن ورزشی در شهر اصفهان برای اسکان مسافران در صورت نیاز در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایرنا، ظهر امروز سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از ستاد هدایت و استقبال از مسافران نوروزی منطقه 12 شهر اصفهان با نام کیمیا بازدید و روند خدمات دهی به مسافران نوروزی را مورد بررسی قرار داد.
وی در این بازدید بر تامین آرامش و آسایش و امنیت مسافران توسط کمیته های قضایی و انتظامی و ایمنی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد.
استان اصفهان دارای 90 هتل و 65 مهمانپذیر است که از این تعداد، 57 هتل و 30 مهمانپذیر در شهر اصفهان قرار دارد.
بر اساس آمار موجود در تعطیلات نوروزی سال گذشته 2 میلیون و 500 هزار نفر به استان اصفهان سفر کردند.
7135/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93037/211-هزار-مسافر-نوروزی-در-کلانشهر-اصفهان-اسکان-یافتند
بستن   چاپ