پیام سپاهان
امام جمعه موقت کاشان:
رونق تولید با حمایت از کالای ایرانی میسر می‌شود
جمعه 2 فروردين 1398 - 21:19:55
پیام سپاهان - کاشان - امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه رونق تولید با حمایت از کالای ایرانی میسر می‌شود، گفت: مسئولان در مقابل دشمن نباید منفعلانه عمل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت‌الاسلام محمدرضا اسلامی تبار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و گرامیداشت ولادت امام علی (ع) اظهار داشت: ولادت این امام همام ویژگی‌ها و پیامدهای مختلفی دارد که از جمله این پیامدها آن است که توحید از ولایت جدا نیست و بر همین اساس در روز غدیر امر ولایت برای همه افرادی که در حج آن سل حضور داشتند تبیین شد تا بعدها جای شک و شبهه‌ای نباشد.
وی با بیان اینکه اعتکاف از برکات انقلاب اسلامی است، افزود: اعتکاف فرصتی برای خودسازی، نزدیکی و ارتباط با خدا است و به لطف خدا در این مراسم معنوی عمده شرکت کنندگان آن نیز از جوانان و نسل‌های نوظهور انقلاب اسلامی هستند که این موضوع را نیز باید به فال نیک گرفت.
امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه نباید در مقابل دشمن ضعف نشان داد، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با تهدید با دشمن برخورد می‌کند، بر همین اساس نباید در مقابل دشمن منفعلانه عمل کرد همانطور که حضرت زینب ( س) با قدرت در مقابل دشمن ایستادگی کردند و در آن عرصه سخت کربلا، مدیریت بحران را به خوبی انجام دادند.
سازش با اروپا و غرب به جهت بهبود شرایط موجود راهکار صحیح و درستی نیست
وی ضمن اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در بارگاه منور رضوی گفت: در دوره جنگ جوانان به جبهه رفته و در مقابل دشمن ایستادگی کردند، بر همین اساس مسئولان امروز کشور باید بدانند مسئولیتی سنگین در حفظ و صیانت از این مرز و بوم و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند و سازش با اروپا و غرب به جهت بهبود شرایط موجود راهکار صحیح و درستی نیست.
اسلامی تبار ضمن اشاره به شعار سال 98 اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با نامگذاری سال جدید این پیام را به همگان منتقل کرد که مردم کشور در حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید باید از کالاهای داخلی استفاده کرده و از خرید کالاهای وارداتی اجتناب کنند و در مقابل نیز تولیدکنندگان کیفیت کالاهای خود را تا حد مطلوب بالا ببرند.
وی افزود: دشمن به این کشور فشارهای زیادی از هر سو وارد می‌کند و تأثیرات آن نیز به شهر دارالمومنین کاشان کشیده می‌شود و در نتیجه آن اتفاقاتی در دارالمومنین کاشان به وجود می‌آید که زیبنده این شهر نیست که لازم است کمیته‌ای تحت عنوان کمیته عفاف و حجاب تشکیل و نهادهای نظارتی همچون اداره ارشاد به این موضوعات به صورت ویژه به این موضوعات رسیدگی کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93049/رونق-تولید-با-حمایت-از-کالای-ایرانی-میسر-می‌شود
بستن   چاپ