پیام سپاهان
مهم ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته ای که گذشت
شنبه 3 فروردين 1398 - 12:03:34
پیام سپاهان - اصفهان- هیات ووشو اصفهان نیازمند حمایت همه جانبه است، ذوب آهن، استقلال خوزستان را شکست داد و رئیس هیات شنای اصفهان انتخاب شد از مهم ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته گذشته بود.
دبیر هیات ووشو استان اصفهان، کمبود اعتبارات، نداشتن سالن اختصاصی، نبود حمایت ها و نداشتن حامی مالی را از مشکلات فراروی این رشته برشمرد و گفت : این هیات ورزشی نیازمند حمایت همه جانبه است.
عبدالواحد احمدیان، مقدار اعتبارات سال گذشته و سال جاری این هیات را به ترتیب 800 و یک میلیارد و 100 میلیون ریال اعلام کرد و افزود : رقم اعتبارات سالانه برای تحقق همه برنامه ها و اهداف این هیات باید سه برابر شود.
وی مبحث مالی را بزرگترین مشکل این هیات اعلام و بیان کرد : اگر بخواهیم در استان میزبان مسابقات کشوری باشیم هزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی با بیان این که اصفهان در این رشته ورزشی قهرمان پرور است، اظهارداشت : این استان ظرفیت بالای قهرمان پروری را در این رشته دارد اما به حمایت های همه جانبه نیاز دارد.
وی یادآور شد : ورزش ووشو استان در کشور جایگاه بالایی دارد و شش سال است که این هیات از هیات ورزشی برتر کشور را به خود اختصاص داده است.
**رئیس هیات شنای اصفهان انتخاب شد
پیمان گرامی روز یکشنبه درانتخابات هیات شنا استان اصفهان به عنوان رئیس انتخاب شد.
گرامی در جلسه اعضای مجمع انتخاباتی هیات شنای استان اصفهان در سرای ورزشکاران با کسب 18 رای به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.
در زمان ثبت ‌نام از کاندیداهای هیات شنای استان اصفهان، احمد آقا حسینی، پیمان گرامی و سید مسعود میرسعیدی برای بر عهده گرفتن مسوولیت این هیات ثبت ‌نام کرده بودند اما احمد آقاحسینی امروز در مجمع حضور نداشت و به منزله انصراف وی تلقی شد.
پیمان گرامی پیش از این سرپرستی هیات شنای استان را عهده‌دار بود پس از رای گیری توانست با کسب 18 رأی مأخوذه به مدت چهار سال ریاست هیات شنای استان اصفهان را ه بدست آورد.
**ذوب آهن، استقلال خوزستان را شکست داد
تیم ذوب آهن اصفهان توانست در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با 2 گل تیم استقلال خوزستان را شکست دهد.
دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال خوزستان از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:30 در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شد، در پایان این دیدار این تیم میزبان بود که توانست با 2 گل زیبای ارسال مطهری بازیکن گلزن خود میهمان خوزستانی خود را شکست دهد.
در این دیدار از ابتدای بازی بازیکنان ذوب آهن حملات گسترده ای را بر روی دروازه حریف آغاز کردند که چندین موقعیت خوب را از دست دادند و در دقیقه 18 این دیدار ارسال فخرالدینی را گروسیان دروازه بان حریف جمع کرد تا این موقعیت برای ذوب آهن نیز از دست برود.
همچنین در موقعیتی دیگر ضربه زیبای اوساگوآنا با فاصله کمی از کنار دروازه تیم استقلال خوزستان به بیرون رفت، بازیکنان تیم استقلال خوزستان نیز در ضد حملات موقعیت هایی روی دروازه حریف به وجود آوردند که در دقیقه 36 ضربه وحید خشتان بعد از برخورد به تیرک عمودی ذوب آهن اوت شد.
**دیدار سختی را با ذوب آهن داشتیم
سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که دیدار سختی را با ذوب آهن داشتیم، گفت : بضاعت تیم ما همین است و با همین جوانان به کار خود ادامه خواهیم داد.
کریم قنبری در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن، اظهارداشت: دیدار سختی را در این هوای سر پشت سرگذاشتیم و خود را برای دیدارهای بعدی آماده خواهیم کرد.
وی با تبریک این پیروزی تیم ذوب آهن اصفهان خاطرنشان کرد : ذوب آهن تیم خوبی است و امیدوارم در مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که در دیدار امروز چهار نفر از 11 بازیکن اصلی تیم ما در اختیار تیم ملی بودند، تصریح کرد: ما همین تعداد بازیکن را در اختیار داشتیم و بضاعت تیم من همین بود.
وی با اشاره به حضور جوانان در تیمش یادآور شد: جوانان شرایط خوبی برای ما به وجود می آورند در نیمه اول این دیدار سه موقعیت خوب گلزنی داشتیم و این در حالی بود که تیم حریف فقط یک موقعیت داشت.
**برد سختی در دیدار با استقلال خوزستان داشتیم
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: تیم فوتبال استقلال خوزستان سخت می بازد و در دیدار امروز با تیم ما همینطور بوده است.
علیرضا منصوریان پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری، اظهار داشت: تیم استقلال خوزستان تیم خوبی است و پیش از این دیدار به بازیکنانم گفتم این دیدار نسبت به النصر سخت تر خواهد بود.
وی گفت: این تیم به صورت پلکانی رشد خوبی داشته است سخت بازی را واگذار می کند، تیم استقلال خوزستان در این دیدار برای پیروزی تلاش زیادی کرد، بالای جدول و پایین جدول زیاد با هم تفاوت ندارد.
منصوریان اضافه کرد : در نیمه دوم بازیکنان ما تلاش بیشتری کردند و توانستیم این دیدار را با پیروزی دو بر صفر به پایان برسانیم.
سرمربی تیم ذوب آهن با بیان این که دیگر نگران تیمم نیستم، اظهارداشت: اعتماد کردن به بازیکنان جوان می تواند کمک زیادی به آینده تیم من می‌کند و باید رشد کنند.
**دیدار خوبی مقابل استقلال خوزستان به نمایش گذاشتیم
دروازه بان تیم ذوب آهن اصفهان با بیان این که تیمش دیدار خوبی مقابل استقلال خوزستان به نمایش گذاشت، گفت: تیم ما تمرینات خوب و شادابی را برگزار می کند و در تیم فصل دوم زودتر از سایر تیم ها کار خود را آغاز کرد.
رشید مظاهری پس از پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان در هفته بیست و دوم لیگ برتر در جمع خبرنگاران افزود: دیدار خوبی را مقابل استقلال خوزستان به نمایش گذاشتیم و تیم حریف باز خوبی را به نمایش گذاشت و در نیمه نخست چند موقعیت خوب داشت ولی ما کنترل بازی پیروز این میدان شدیم.
وی اظهارداشت: در نیم فصل دوم تمرینات خود را از سایر تیم ما زودتر آغار کردیم و با دریافت کادرفنی تیم خوب کار می کند و از نظر روحی تیم شاداب است و فکر می کنم در ادامه نتایج خوبی را کسب کنیم.
مظاهری با بیان اینکه تیم ما شخصیت برد را دارد، افزود: وقتی تیم ما خوب نتیجه می گیرد و در مقابل تیم های آسیایی پیروز می شود نشان می دهد ذوب‌آهن گذشته شده ایم.
وی با اشاره به شهرآورد ششم فروردین اصفهان و سختی های آن دیدار، گفت: نتیجه این دیدار قابل پیش بینی نیست ولی نتیجه بازی در اصفهان خواهد ماند.
9913/6026

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93062/مهم-ترین-رویدادهای-ورزشی-اصفهان-در-هفته-ای-که-گذشت
بستن   چاپ