پیام سپاهان
هواشناسی باد و باران برای اصفهان پیش بینی کرد
شنبه 3 فروردين 1398 - 19:54:27
پیام سپاهان - اصفهان- کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: با ورود سامانه ناپایدار شاهد افزایش ابر، بارش و وزش باد در استان خواهیم بود.
حجت الله علی عسگریان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : روز یکشنبه بارش باران و برف از مناطق غربی و جنوبی استان آغاز می شود و بتدریج بارش سایر نواحی استان را فرا خواهد گرفت و در بخشی از مناطق پرارتفاع برف خواهد بارید.
وی ادامه داد: بارش های رگباری، وزش باد شدید و به نسبت شدید و همچنین رعد و برق تا روز چهارشنبه در استان ادامه دارد و پس از آن جوی آرام بر اصفهان حاکم خواهد بود.
کارشناس پیش بینی هواشناسی اصفهان اظهارداشت: دمای بیشتر مناطق استان فردا حدود چهار تا پنج درجه سانتی گراد بیشتر می شود و از روز چهارشنبه به همین میزان از شدت گرما می کاهد.
وی کم ترین و بیشرین دمای کلانشهر اصفهان طی 24 ساعت آینده را به ترتیب سه و 19 درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی کرد و گفت: چوپانان واقع در شرق با 23 درجه بالای صفر و بویین میاندشت در غرب استان با چهار درجه سانتی گراد پایین صفر گرم ترین و سردترین مناطق استان خواهند بود.
عسگریان ادامه داد: به علت گذر امواج ناپایدار در رزوهای اخیر افزایش غلظت آلاینده های جوی وجود نداشت و کیفیت هوای منطقه سالم بود که این امر برای روزهای آینده تداوم خواهد یافت.
6020/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93064/هواشناسی-باد-و-باران-برای-اصفهان-پیش-بینی-کرد
بستن   چاپ