پیام سپاهان
افزایش 6 درصدی تردد در محورهای استان اصفهان
شنبه 3 فروردين 1398 - 20:02:51
پیام سپاهان - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: بر اساس آخرین آمار ارسال شده از مرکز مدیریت راه های استان اصفهان تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان به نسبت مدت مشابه سال گذشته 6 درصد رشد نشان می دهد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، مهدی خضری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کل تردد ثبت شده درمحورهای استان اصفهان 8 میلیون و 154 هزار و 724 مورد بوده است .
وی اضافه کرد: تعداد وسایل نقلیه ورودی به استان اصفهان در دوم فروردین ماه سال جاری یک میلیون و 413 هزار و 731 مورد و تعداد وسایل نقلیه خروجی از استان اصفهان یک میلیون و 497 هزار و 356 مورد گزارش شده است .
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به فعالیت شبانه روزی ناوگان حمل ونقل عمومی استان اصفهان و نظارت ویژه بر نحوه فعالیت آنان اضافه کرد: از 25 اسفند ماه تا 2 فروردین ماه 22 هزار و 797 سفر انجام و 278 هزار و 274مسافر از استان اصفهان به اقصی نقاط کشور جابه جا شده اند.
خضری گفت: بیشترین تعداد سفر ثبت شده مربوط به 28 اسفندماه سال گذشته بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان در ادامه از مسافران و به ویژه رانندگان وسایل نقلیه شخصی و عمومی خواست قوانین و مقررات و نکات ایمنی را برای داشتن سفری خوش و بدون حادثه رعایت کنند همچنین با توجه به احتمال وقوع بارش های سنگین در استان مسافران قبل از اقدام به سفر برای دریافت آخرین اطلاعات از وضعیت راهها با شماره تلفن 141 تماس حاصل فرمایند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93071/افزایش-6-درصدی-تردد-در-محورهای-استان-اصفهان
بستن   چاپ