پیام سپاهان
روز گذشته؛
1080 ماموریت اورژانسی در نقاط مختلف استان اصفهان انجام شد
شنبه 3 فروردين 1398 - 20:02:58
پیام سپاهان - اصفهان - مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: روز گذشته یک هزار و 80 مأموریت توسط اورژانس در سطح استان اصفهان انجام شده که 580 مورد آن مربوط به شهرستان اصفهان بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، غفور راستین صبح شنبه در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار داشت :40 پایگاه اورژانس در نقاط پرتردد شهر سطح اصفهان از ساعت 9 تا 20 فعال است و پایگاه اورژانس مستقر در باغ فدک تا ساعت 22 آماده خدمت است.
وی افزود: هر پایگاه به طور میانگین در روز 15 مأموریت انجام می‌دهد و حدود یک ساعت زمان لازم است تا یک بیمار به بیمارستان منتقل شود، تلاش می‌کنیم این زمان در تمام مأموریت‌ها رعایت شود.
مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به اینکه از ابتدای تعطیلات هفت هزار تماس تلفنی با سامانه 115 اورژانس برقرار شده است، ادامه داد: 12 کارشناس و دو پزشک مستقر در سامانه 115 در هر تماس تلفنی با توجه به شرح‌حال بیمار اقدام به اعزام آمبولانس به محل می‌کنند و معمولاً در 10 تا 15 درصد موارد نیاز به انتقال بیمار به بیمارستان وجود دارد.
راستین اضافه کرد: پایگاه اورژانس مستقر در ضلع غربی باغ فدک برای مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان به شکل ویژه آماده است، در مواقع ضروری یک کد ثابت دیگر نیز برای این مکان در نظر گرفته شود اگرچه مسافران نیز باید از مراجعه و تماس غیرضروری با این پایگاه خودداری کنند.
مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه شب گذشته رکورد انجام مأموریت در اصفهان شکسته شد، گفت: دیروز 1080 مأموریت در سطح استان انجام شده که 580 مورد آن مربوط به اصفهان بوده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93073/1080-ماموریت-اورژانسی-در--نقاط-مختلف-استان-اصفهان-انجام-شد
بستن   چاپ