پیام سپاهان
هماهنگی قوا و مردم برای تحقق شعار سال ضروری است
يکشنبه 4 فروردين 1398 - 11:19:04
پیام سپاهان - اصفهان- نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: هماهنگی و همراهی بین قوای سه گانه و مردم برای تحقق و اجرایی شدن شعار امسال رونق تولید ضروری است.
حیدرعلی عابدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : دولت باید با اجرا کردن قوانین ویژه و تسهیل گر جهت حمایت، دست واحدهای تولیدی را باز بگذارد و از طرفی مجلس باید طرح هایی را ارائه کند که در شرایط موجود، یاری گر تولید داخل باشد.
وی ادامه داد: قوه قضاییه باید برای جلوگیری از قاچاق کالا، قوانین و بخشنامه های مدرن و جدید داشته باشد و با عوامل قاچاق برخورد جدی تر کند.
این نماینده مجلس با بیان اینکه مردم باید به تولید داخل توجه بیشتر و از خرید کالاهای خارجی که تولید مشابه داخل دارند، پرهیز کنند، تصریح کرد: بعنوان مثال کشورمان در زمینه تولید دارو، دستاوردهای بسیاری دارد و اثربخشی آنها در حد داروهای خارجی است بنابراین توجیهی برای خرید داروهای مشابه خارجی وجود ندارد.
عابدی با اشاره به این که دولت، مجلس، سیستم قضایی و مردم به مانند یک زنجیر بهم پیوسته برای حمایت از تولید داخل باید عمل کنند، گفت: با رونق واحدهای تولیدی داخل، رقابت بین آنها افزایش می یابد که البته این کار منوط به خروج صنایع مختلف از جمله خودرو از انحصار است.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با انتخاب شعار سال، هدف اصلی را جلوی راه دولت و ملت قرار دادند، افزود: رونق تولید، تنها راهی است که می توانیم روی پای خود بایستیم و محاصره اقتصادی را بشکنیم.
نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: اگر تولید داخل کشورمان رونق یابد، شکست فاحشی برای غرب است زیرا به اهداف خود نمی رسد.
وی، جوانان مستعد و شرکت های دانش بنیان را از ظرفیت های کشورمان برای تحقق شعار سال ذکر و تصریح کرد: رونق تولید، محور جامعی است که باید همه ارکان جامعه به آن توجه کنند.
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال 1398 به عنوان سال «رونق تولید» تاکید کردند که راه حل مشکل معیشت مردم رونق تولید است.
اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت، 9 هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ با سرمایه 221 هزار میلیارد ریال و اشتغال 263 هزار نفر، حدود 840 معدن در حال بهره برداری با سرمایه گذاری بیش از 10 هزار میلیارد ریال و حدود 180 هزار واحد صنفی صنعتی ترین استان کشور بشمار می آید.
/6026/3011

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93081/هماهنگی-قوا-و-مردم-برای-تحقق-شعار-سال-ضروری-است
بستن   چاپ