پیام سپاهان
97 درصد ظرفیت هتل ها و مهمانپذیرهای اصفهان تکمیل شد
يکشنبه 4 فروردين 1398 - 19:18:07
پیام سپاهان - اصفهان- جانشین رییس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: تا شب سوم فروردین ماه 97 درصد ظرفیت هتل ها و مهمانپذیرهای شهر اصفهان تکمیل شد.
حسین امیری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تا شنبه شب 17 هزار و 500 نفر در هتل ها و مهمانپذیرهای سطح شهر اصفهان اسکان یافتند.
وی اضافه کرد: همچنین در این مدت 146 هزار نفر شب خود را در شهر اصفهان گذراندند.
جانشین رییس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان آمار مسافران شب خواب در کلانشهر اصفهان از ابتدای تعطیلات نوروز امسال را در مجموع 500 هزار مسافر اعلام و تصریح کرد: آمار اسکان مسافران شب خواب در شهر اصفهان در چهار شب اول تعطیلات نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 22 درصد افزایش داشته است.
وی با اشاره به بازگشایی رودخانه زاینده رود و افزایش ورود مسافران به اصفهان در روزهای اخیر ادامه داد: شب گذشته بیش از 17 هزار نفر در کمپ اسکان موقت باغ فدک شب را در چادر گذراندند.
امیری تصریح کرد: هتل ها و مهمانسراها، مدارس آموزش و پرورش، منازل استیجاری، خوابگاه ها و خانه های مسافر میزبان مسافران نوروزی در شهر اصفهان هستند.
وی تصریح کرد: اصفهان ظرفیت پذیرش و اسکان در هر شب 180 هزار نفر شب خواب را دارد و در صورت افزایش حجم مسافران شب خواب، 40 سالن ورزشی در شهر اصفهان برای اسکان مسافران در صورت نیاز در نظر گرفته شده است.
استان اصفهان دارای 90 هتل و 65 مهمانپذیر است که از این تعداد، 57 هتل و 30 مهمانپذیر در شهر اصفهان قرار دارد.
بر اساس آمار موجود در تعطیلات نوروزی سال گذشته 2 میلیون و 500 هزار نفر به استان اصفهان سفر کردند.
7135/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93085/97-درصد-ظرفیت-هتل-ها-و-مهمانپذیرهای-اصفهان-تکمیل-شد
بستن   چاپ