پیام سپاهان
لزوم پیش بینی ستادهای سفر اصفهان برای موج ناپایدار جوی در هفته جاری
يکشنبه 4 فروردين 1398 - 19:26:43
پیام سپاهان - مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان از ایجاد موج ناپایدار در استان اصفهان از روز یکشنبه خبر داد و گفت: با توجه به کاهش هوا و احتمال بارش ها ستادهای سفر اصفهان باید در این زمینه آمادگی لازم را داشته باشند.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، منصور شیشه فروش در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به اینکه با همکاری همه دستگاه های استان اصفهان تسهیل سفر مسافران نوروزی در حال انجام است، اظهار کرد: در این راستا 26 دستگاه اجرایی در استان همراه شهرداری اصفهان هستند و ساماندهی سفرها را در استان برعهده دارند.
وی با بیان اینکه آمارها نشان می دهد که ارائه خدمت به مسافران از سوی شهرداری، نوروز امسال باکیفیت تر شده است، گفت: 10 هزار نیروی امدادی اعم از نیروهای راهداری، آب، برق و گاز در سطح استان همراه مسافران هستند تا سفری ایمن و بدون حادثه در اصفهان برای آنها رقم بخورد.
مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان ضمن ابراز همدردی با هموطنان در استان های شمالی کشور که با سیلاب مواجه شده اند، تصریح کرد: خودروهای امدادی ما در استان اصفهان آماده باش هستند تا در صورت نیاز به استان های شمالی اعزام شوند.
وی با بیان اینکه براساس اعلام سازمان هواشناسی از روز یکشنبه تا آخر وقت سه شنبه یک موج ناپایدار در غرب، شمال غرب و جنوب استان خواهیم داشت، گفت: در مناطق غربی استان بارش ها به صورت برف خواهد شود و در شرق نیز با طوفان های لحظه ای روبرو می شویم.
شیشه فروش افزود: کاهش دما در استان اصفهان نیز از روز دوشنبه و سه شنبه آغاز می شود. بنابراین ستادها باید با این شرایط عجین شود و پیش بینی های لازم را داشته باشند.
وی ادامه داد: باید در شهر اصفهان به منظور کاهش ترافیک و باز شدن گره های ترافیکی ناوگان عمومی را تقویت کنیم که فعالیت مترو در روزهای نوروز یکی از اقدامات ارزشمند شهرداری در این زمینه بود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93094/لزوم-پیش-بینی-ستادهای-سفر-اصفهان-برای-موج-ناپایدار-جوی-در-هفته-جاری
بستن   چاپ