پیام سپاهان
چرا ذوب آهن بیانیه داد؟
نگاه تراکتورسازی، پدیده، استقلال و پرسپولیس به دربی اصفهان
يکشنبه 4 فروردين 1398 - 19:26:55
پیام سپاهان - صدور بیانیه از سوی باشگاه ذوب آهن پیش از بازی با سپاهان مربوط به اتفاقاتی است که برای این تیم در جام حذفی رخ داده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم‌های فوتبال ذوب آهن و سپاهان در دیداری معوقه مربوط به هفته نوزدهم به مصاف هم می‌روند و باشگاه ذوب آهن پیش از این بازی با صدور بیانیه ای در خصوص داوری، حساسیت خود را نسبت به این موضوع ابراز داشت.
در این رابطه خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد پیام حیدری داور انتخابی برای این بازی قضاوت دیدار این تیم مقابل پدیده در جام حذفی را هم بر عهده داشت که به عقیده اصفهانی‌ها وی اشتباهات تأثیر گذاری در آن بازی مرتکب شد که منجر به حذف ذوب آهن از جام حذفی شد.
ذوبی ها غیبت چند هفته‌ای حیدری از صحنه‌های داوری پس از آن بازی را هم بی ارتباط با اشتباهات آن بازی نمی‌دانند و معتقدند وی به همین دلیل با محرومیت روبرو بوده است.
حال و در شرایطی که دو تیم اصفهانی با انگیزه‌های متفاوتی برای این بازی بزرگ و معوقه آماده می‌شوند، انتخاب حیدری برای قضاوت، ذوب آهنی‌ها را حساس کرد تا آنها بیانیه صادر کنند.
از آنجایی که سپاهان با چهار تیم پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و پدیده در کورس قهرمانی قرار دارد، قطعاً این بازی و نتیجه آن برای این چهار تیم هم حساسیت زیادی خواهد داشت و اتفاقات بازی توسط این تیم‌ها و هواداران آنها با دقت رصد خواهد شد.
دیدار دو تیم از ساعت 17 روز ششم فروردین و به میزبانی سپاهان در اصفهان برگزار خواهد شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93098/نگاه-تراکتورسازی،-پدیده،-استقلال-و-پرسپولیس-به-دربی-اصفهان
بستن   چاپ