پیام سپاهان
رئیس پلیس راه استان اصفهان خبر داد:
کاهش 23 درصدی تصادفات در جاده‌های استان اصفهان
يکشنبه 4 فروردين 1398 - 19:27:02
پیام سپاهان - اصفهان - رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: در ایام نوروز امسال شاهد کاهش 23 درصدی تصادفات در جاده‌های استان اصفهان نسبت به ایام مشابه در سال گذشته بودیم.

سرهنگ حسین پورقیصری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به همکاری خوب مردم و فرهنگ‌سازی‌های لازم در حوزه ترافیک، در روزهای نخست سال جدید شاهد کاهش چشمگیر تصادفات بودیم.
وی با اشاره به کاهش 23 درصدی تصادفات در جاده‌های استان اصفهان ابراز داشت: هر تصادف باعث داغدار شدن چندین خانواده می‌شود و بر این اساس حتی وقوع یک تصادف نیز برای ما ناراحت کننده است.
بیشترین تصادفات نوروزی در شرق استان اصفهان رخ داد
رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه دلیل اغلب تصادفات در سال جدید عدم توانایی کنترل خودرو و عدم توجه به جلو بوده است، تاکید کرد: در طول این ایام بیشترین تصادفات در شرق استان اصفهان و جاده ورودی نائین به سمت اصفهان رخ داده است.
وی اضافه کرد: از مردم خوب کشورمان می‌خواهیم که در ورودی‌های شهر سرعت خودروی خود را کاهش داده و به علائم راهنمایی رانندگی توجه داشته باشند تا شاهد کاهش تصادفات در طول این ایام و در سال جدید باشیم.
ضرورت توجه به علائم رانندگی و رعایت فاصله طولی با خودروها
سرهنگ رضایی بیان داشت: رعایت سرعت مطمئنه، دقت در رانندگی، توجه به علائم رانندگی و رعایت فاصله طولی با خودروها از جمله مواردی است که توجه به آنها موجب سفری به دور از حادثه و به یادماندنی برای هم‌وطنانمان می‌شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93102/کاهش-23-درصدی-تصادفات-در-جاده‌های--استان-اصفهان
بستن   چاپ