پیام سپاهان
بازی معوقه هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال؛
چشم‌ها به سوی داربی نوروزی اصفهان
دوشنبه 5 فروردين 1398 - 11:21:04
پیام سپاهان - دو تیم سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان در چهارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، در یک بازی معوقه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، تغییر در زمان برگزاری مسابقات در لیگ ایران موضوع جدیدی نیست و هر سال و در تعداد بازی‌های متعددی برای تیم‌ها شاهد آن هستیم.
طلایی و سبزپوشان اصفهان فردا (سه‌شنبه) 6/1/98 در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. به علت وجود باغ فدک به‌عنوان اسکان مسافران نوروزی در نزدیکی ورزشگاه نقش‌جهان نظراتی درباره تغییر ساعت این بازی داده شده است که هنوز چیزی قطعی نشده است.
آخرین بازی‌هایی که دو تیم در لیگ انجام دادند، در سال گذشته هفته 22 لیگ برتر بود. سپاهانی‌ها در خوزستان به نتیجه یک‌بریک در برابر فولاد رضایت دادند و تیم ذوب‌آهن در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 2 بر صفر از سد استقلال خوزستان گذشت.
دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه فولادشهر با نتیجه 2 بر 1 به سود سپاهان پایان یافت. نکته جالب در مورد رویارویی‌های این دو تیم این است که در پنج دیدار اخیر نتیجه هیچ بازی تساوی نشده است. از 5 بازی سپاهان صاحب 3 پیروزی و ذوبی‌ها 2 بازی را برده‌اند.
سبزپوشان که با علیرضا منصوریان روند خوبی را در پیش گرفته‌اند از 20 بازی 21 امتیاز کسب کرده‌اند و در رده دوازدهم قرار دارند. آن‌ها در صورت پیروزی در این بازی می‌توانند رتبه خود در جدول را 2 پله ارتقا دهند. طلایی پوشان نیز که در هفته‌های اخیر نتیجه‌های نوسانی گرفته‌اند از 21 بازی 42 امتیاز کسب کرده‌اند و با پیروزی در این دیدار می‌توانند به لطف تفاضل گل نسبت به قرمزپوشان پایتخت به صدر جدول بازگردند.
قاسم حدادی فر از تیم ذوب‌آهن و عزت‌الله پورقاز از تیم سپاهان به علت محرومیت، غایبین این بازی هستند که البته پورقاز این روزها با اجازه گرفتن از قلعه‌نویی در حال کمک‌رسانی به همشهریان سیل‌زده خود در استان گلستان است.
به گزارش ایسنا؛ همچنین پیام حیدری به کمک محمدرضا منصوری، هادی طوسی، مهدی سیفی، جواد رحیم زاده، پیمان فرخی مهر وظیفه قضاوت بازی را بر عهده دارند و اسماعیل صفیری ناظر داوری این دیدار است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93115/چشم‌ها-به-سوی-داربی-نوروزی-اصفهان
بستن   چاپ