پیام سپاهان
برف و باران، جاده های استان اصفهان را فرا گرفت
سه شنبه 6 فروردين 1398 - 02:07:43
پیام سپاهان - اصفهان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: بارش برف و باران، بیشتر جاده های استان را فرا گرفته است.
مهدی خضری، بامداد روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به وضعیت جوی در محورهای مواصلاتی استان افزود: بر اساس تصاویر نظارتی راهداری های تابعه، هم اکنون در محورهای اصفهان - شهرضا، سمیرم - شهرضا، سمیرم - یاسوج و کوهپایه - گردنه ملا احمد نایین، بارش شدید باران و مه غلیظ در جریان است.
وی اضافه کرد: در محور دامنه - خوانسار نیز شاهد بارش شدید برف هستیم اما در محورهای کنارگذر غربی، اردستان - کاشان و کلیه محورهای کاشان، آران و بیدگل، نجف آباد و گلپایگان، بارش شدید باران جریان دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان اظهار داشت: در زمان حاضر بارش باران در جاده های شهرستان اصفهان، میمه - مورچه خورت، مورچه خورت - اصفهان، شاهین شهر - اصفهان، مبارکه - اصفهان، اصفهان - شهرضا، سمیرم - شهرضا، سمیرم - یاسوج، چوپانان - انارک، نطنز - کاشان، خور - طبس، فلاورجان - اصفهان و زرین شهر - شهرکرد جریان دارد.
خضری با اشاره به اینکه یکی از سنگین ترین بارش ها در چند سال اخیر را در استان شاهد هستیم، تاکید کرد: پیش بینی های لازم در باره حدوث بحران های احتمالی انجام شده است.
وی اضافه کرد: در صورت بروز هرگونه بحران احتمالی، راهداران آماده کمک و خدمت رسانی به مردم هستند‌.
خضری با اشاره به تشدید گشت زنی راهداران تصریح کرد: گشت زنی مداوم و موثر با چراغ گردان روشن در کلیه محورهای مواصلاتی و بررسی وضعیت محورهای مستعد آبگرفتگی و انجام اقدامات لازم برای رفع مشکلات احتمالی در دستور کار راهداران استان قرار دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در عین حال از باز بودن تمام جاده های استان خبر داد و افزود: برغم بارش سنگین برف در 24 ساعت گذشته، اکنون تمام جاده های استان، باز است و تردد در آنها جریان دارد.
استان اصفهان دارای 11 هزار و500 کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر ایران، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر در کشور را دارد.
این استان همچنین دارای 399 کیلومتر آزادراه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه و 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ است.
6027/7150

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93124/برف-و-باران،-جاده-های-استان-اصفهان-را-فرا-گرفت
بستن   چاپ