پیام سپاهان
هواشناسی نسبت به آبگرفتگی معابر در اصفهان هشدار داد
سه شنبه 6 فروردين 1398 - 02:08:00
پیام سپاهان - اصفهان- کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اشاره به ادامه فعالیت سامانه بارشی تا فردا، نسبت به آبگرفتگی معابر ، اختلال در تردد در جاده ها و جاری شدن سیل و روان آب در استان هشدار داد.
فاطمه زهرا سیدان روز دوشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به شدت و میزان بارش از امروز تا اواخر وقت فردا سه شنبه در اغلب مناطق آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها بویژه در جنوب، شرق و شمال پیش بینی می شود.
وی با بیان این که بررسی نقشه‌ های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه ناپایدار تا فردا بر روی استان است ، ادامه داد : فعالیت سامانه بارشی که در 24 ساعت گذشته در اصفهان شروع شده تا اواخر وقت فردا سه شنبه در آسمان این استان ادامه دارد و روز چهارشنبه از بخش های شرقی استان خارج می شود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهارداشت:شکل بارش ها در ارتفاعات مناطق غربی و جنوبی استان به صورت برف است و در سایر نقاط رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: آسمان در بیشتر مناطق استان بصورت نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد به نسبت شدید تا شدید در مناطق غربی و جنوبی بارش باران و برف و در سایر مناطق استان بارش باران و گاهی رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.
به گفته وی، دمای هوا در بیشتر مناطق استان 2 تا سه درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان برای هوای کلانشهر اصفهان در روز سه شنبه، هوای نیمه ابری تا ابری، و بارش باران و احتمال رعدوبرق و گاهی وزش باد به نسبت شدید و برای روز چهارشنبه، آسمانی قسمتی ابری گاهی وزش باد به نسبت شدید پیش بینی کرد.
7150/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93134/هواشناسی-نسبت-به-آبگرفتگی-معابر-در-اصفهان-هشدار-داد
بستن   چاپ