پیام سپاهان
رانندگان از تردد در جاده های غرب اصفهان بپرهیزند
سه شنبه 6 فروردين 1398 - 02:08:01
پیام سپاهان - اصفهان- فرماندار تیران و کرون گفت: رانندگان از دوشنبه شب تا صبح روز سه شنبه از تردد در جاده های غرب استان اصفهان به سبب بارش زیاد باران بپرهیزند.
مجید حججی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش شدید باران در تیران و کرون در حال انجام است که وضعیت تردد در شب هنگام بسیار سخت و به لحاظ ایمنی و جلوگیری از حادثه، رانندگان و مسافران از تردد در جاده های این منطقه بپرهیزند.
وی بیان کرد: مکان های سرپوشیده و گرم شامل مدارس، مساجد، سالن های ورزشی و ساختمان های نهادهای خدماتی برای اسکان مسافران و گردشگران پیش بینی شده تا اینکه امشب را در این مراکز سپری و فردا پس از مساعد شدن هوا به سفر خود ادامه بدهند.
فرماندار تیران و کرون ادامه داد: ستاد مدیریت بحران از صبح امروز در فرمانداری تشکیل و ادارات و نهادهای عضو این ستاد در حال آماده باش هستند و پیش بینی های لازم برای خدمات رسانی به مردم انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه دهیاری و شهرداری های شهرستان پیش بینی های لازم را برای مدیریت بحران و جلوگیری از حادثه انجام داده اند، خاطرنشان کرد: عموم مردم برای دریافت خدمات می توانند با این مراکز تماس حاصل نمایند.
حججی با اشاره به بازگشایی مسیرهای آب راهه ها، یادآورشد: با توجه به پیش بینی احتمال افزایش بارندگی در زمستان و فصل بهار، این دسته از اقدامات از سال گذشته در شهرستان انجام شده و احتمال وقوع سیل و حادثه کاهش یافته است.
سامانه بارشی از روز یکشنبه گذشته از جنوب، جنوب غرب و غرب وارد کشور شده است و انتظار می رود که غالب نقاط کشور را بارش باران و برف همراه با رگبار و رعد و برق در برگیرد.
بر این اساس با توجه به شدت و مدت بارش در جنوب غرب و جنوب کشور احتمال انتظار طغیان رودخانه ها، وقوع سیلاب در برخی استان ها از جمله اصفهان وجود دارد.
7131/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93135/رانندگان-از-تردد-در-جاده-های-غرب-اصفهان-بپرهیزند
بستن   چاپ