پیام سپاهان
مدیرکل مدیریت بحران اصفهان:
مردم به توصیه های ایمنی قبل از بروز حوادث توجه کنند
سه شنبه 6 فروردين 1398 - 02:08:25
پیام سپاهان - اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان این که 200 پایگاه خدمات رسانی در مواقع بحرانی در استان فعال شد، گفت: مردم از پارک وسایل نقلیه کنار کانال های، تجمع در محل های سیلاب ها، تردد در جاده ها و مسیرهای پر بارش خوداری کنند.
منصور شیشه فروش روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همکاری مردم در رعایت نکات ایمنی برای کاهش خسارت و تلفات ضروری است و الزامات ایمنی در رانندگی و محل سکونت مورد توجه قرار گیرد.
وی بیان کرد: شورای مدیریت بحران در فرمانداری ها و کمیته سیل در شهرداری ها تشکیل شده و اخبار و اطلاعات در نقاط مختلف استان توسط مدیریت بحران در حال انجام است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه پیش بینی های لازم برای سیل در استان انجام شد، تصریح کرد: در زمان حاضر وضعیت استان اصفهان مساعد است و سیل بندها در حال تقویت و 200 پایگاه شهری و روستایی برای خدمات رسانی در مواقع بحرانی فعال شده است.
وی با اشاره به پیش بینی بارش ها تا ظهر سه شنبه، یادآورشد: کلیه مرخصی های ستادهای مدیریت بحران لغو شده و فرمانداران و اعضای این ستاد در محل کار خود برای اقدام به موقع حاضر هستند.
شیشه فروش اضافه کرد: رانندگان و مسافران از تردد در مناطق برفی و کوهستانی جلوگیری کنند و تا برقراری آرامش هوا از مکان های سرپوشیده برای اسکان استفاده کنند.
وی با بیان اینکه استان اصفهان به استان های دچار بحران سیل کمک کرده است، افزود: دو هزار تخته موکت، بسته های غذایی و چادر برای مردم استان های شمالی، خوزستان و لرستان فرستاده شده است.
سامانه بارشی از روز یکشنبه گذشته از جنوب، جنوب غرب و غرب وارد کشور شده است و انتظار می رود که غالب نقاط کشور را بارش باران و برف همراه با رگبار و رعد و برق در برگیرد.
بر این اساس با توجه به شدت و مدت بارش در جنوب غرب و جنوب کشور احتمال انتظار طغیان رودخانه ها، وقوع سیلاب در برخی استان ها از جمله اصفهان وجود دارد.
7131/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93141/مردم-به-توصیه-های-ایمنی-قبل-از-بروز-حوادث-توجه-کنند
بستن   چاپ