پیام سپاهان
آماده‌باش دستگاه‌های خدمات‌رسان اصفهان در ناپایداری‌های جوی
سه شنبه 6 فروردين 1398 - 02:17:06
پیام سپاهان - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های شدید، تمام دستگاه‌های خدمات رسان استان اصفهان به حالت آماده باش در آمدند.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از استانداری اصفهان، حجت اله غلامی، در جلسه فوق العاده مدیریت بحران استان که پیرامون هماهنگی در جلوگیری از ایجاد مشکل در استان با توجه به ناپایداری های جوی در غرب و جنوب استان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وضعیت جوی در شمال کشور و همچنین جاذبه های گردشگری اصفهان و رودخانه زاینده رود، حجم سفرها به سمت اصفهان هدایت می شود و افزایش 48 درصدی آمار سفرها نسبت به سال گذشته را نشان می دهد.
وی با اشاره به ناپایداری های جوی در روزهای آینده، گفت: پیش بینی ها و برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و آمادگی تمام دستگاه ها برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی فراهم شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، به وضعیت استان در این خصوص اشاره کرد و افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته مقرر شد به تمام ساکنان مسیر رودخانه ها به ویژه مسیرهای سیلابی احتمالی که از غرب به شرق در جریان خواهد بود، توسط فرمانداری های ذیربط هشدارهای لازم داده شود.
غلامی با بیان اینکه در بخش راه های اصلی که در زمان بارندگی در غرب و شمال با مشکل مواجه می شوند نیز هماهنگی لازم با فرمانداری ها صورت گرفته است، تا بارندگی ها برای معابر اصلی مشکلی ایجاد نکند، افزود: در بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز تمامی معابر، پل ها و مسیرهایی که دچار گرفتگی و یا تخلیه نخاله هستند، هماهنگی شد تا ظرف 24 ساعت آینده مورد بازبینی قرار گیرند و اگر مشکلی وجود دارد مرتفع شود.
وی به پیش بینی های صورت گرفته در داخل شهرها اشاره کرد و گفت: تاکنون نزدیک به 970 هزار نفر مسافر در سطح استان اسکان داده شده اند که 455هزار نفر از این مسافران در کلانشهر اصفهان مستقر شده اند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان اضافه کرد: با توجه به شرایط جوی دو روز آینده برنامه ریزی لازم در راستای استفاده از تمامی ظرفیت ها و امکانات استان از جمله ورزشگاه ها و فضاهای اداری برای اسکان مسافران در حال انجام است تا سرپناه امنی برای مسافرین فراهم شود.
وی با بیان اینکه پیش بینی بارش ها در غرب و جنوب غرب استان بیشتر است، افزود: در محورهای اصلی استان طی یکماه گذشته 45 ایستگاه امنیت و سلامت مستقر شده که پلیس راه، اورژانس و هلال احمر در این ایستگاه ها مستقر هستند و لازم است که مسافرین به هشدارهای پلیس در این ایستگاه ها توجه کنند و با دریافت اطلاعات لازم در خصوص وضعیت راه ها در ادامه مسیر سفر خوبی را داشته باشند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93154/آماده‌باش-دستگاه‌های-خدمات‌رسان-اصفهان-در-ناپایداری‌های-جوی
بستن   چاپ