پیام سپاهان
واژگونی پراید در اردستان یک کشته برجای گذاشت
سه شنبه 6 فروردين 1398 - 02:17:30
پیام سپاهان - جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان گفت: عدم توجه به جلو راننده پراید در محور اردستان - مهاباد، یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت.
سرهنگ دوم محمد محسنی زاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در اردستان، اظهار کرد: در پی اعلام وقوع یک فقره واژگونی فوتی صبح امروز (دوشنبه) در محور ترانزیت اردستان - مهاباد مامورین کلانتری مهاباد و ماموران پلیس راه سریعا به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
وی افزود: برابر اعلام ماموران حاضر در صحنه مورد واژگونی مربوط به یک دستگاه پراید 131 با پنج نفر سرنشین بود.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان گفت: در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو به دلیل شدت صدمات وارد در دم فوت کرد که جسد وی به سردخانه منتقل شد، همچنین راننده و سه سرنشین دیگر نیز به دلیل جراحات توسط عوامل اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل و خودرو نیز در پارکینگ متوقف شد.
محسنی زاده خاطر نشان کرد: علت وقوع حادثه برابر نظر کارشناس تصادف پلیس راه عدم توجه به جلو از جانب راننده وسیله نقلیه است.
وی اکثر واژگونی های محور ترانزیت را ناشی از سرعت غیر مجاز، عدم توجه به جلو و عدم توانای در کنترل وسیله نقلیه توسط رانندگان عنوان کرد و گفت: چنانچه این سه مورد توسط رانندگان رعایت شود، دیگر شاهد چنین حوداث تلخی نخواهیم بود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93161/واژگونی-پراید-در-اردستان-یک-کشته-برجای-گذاشت
بستن   چاپ