پیام سپاهان
در پی بارش سیل در برخی استان‌های کشور:
تردد ناوگان حمل بار در استان اصفهان محدود شد
سه شنبه 6 فروردين 1398 - 02:18:14
پیام سپاهان - اصفهان - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: تردد هرگونه ناوگان حمل بار به جز کالاهای اساسی، سوخت و فاسدشدنی در محورهای مواصلاتی کشور از جمله اصفهان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش خبرنگار مهر ، مهدی خضری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس بخش نامه مدیرکل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تردد ناوگان حمل بار به جز کالاهای اساسی، سوخت و به گزارش فاسدشدنی در محورهای مواصلاتی کشور تا اطلاع ثانوی ممنوع است و بر این اساس این محدودیت در اصفهان به عنوان یکی از استان‌های مهم ترانزیتی کشور نیز اعمال می‌شود.
وی با بیان اینکه مشکل خاصی در محورهای مواصلاتی استان اصفهان با وجود بارش‌های باران وجود ندارد، افزود: بر اساس پیش بینی هواشناسی بیشترین بارش‌ها را در منطقه جنوب، جنوب غرب و شمال استان اصفهان شاهد خواهیم بود که تا عصر امروز به اوج خود خواهد رسید.
وی با بیان اینکه استان‌های همجوار استان اصفهان نیز درگیر بارش‌های شدید هستند، افزود: توصیه ما به مردم و مسافران این است که تا حد امکان از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و در صورت لزوم ضمن کسب اطلاع از وضعیت راه‌ها لباس گرم، مواد غذایی انرژی زا و تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان تاکید کرد: نیروها و ماشین آلات این اداره برای خدمت رسانی به مردم در آماده‌باش کامل هستند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93173/تردد-ناوگان-حمل-بار-در-استان-اصفهان-محدود-شد
بستن   چاپ